ipreko pola miliona pratilaca

"Izgledaće haotično", napravljene su velike greške: Instagram brend Megan Markl najavio je MNOGO, a dao — gotovo ništa

0

Megan Markl je nedavno lansirala svoj novi brend, ali od tada kao da se nije bavila marketingom.

Megan Markl lansirala je novi brend 'Voćnjak američke rivijere'
Megan Markl lansirala je novi brend "Voćnjak američke rivijere"foto: EPA-EFE/KIM LUDBROOK

Megan Markl je polovinom marta predstavila na Instagramu svoj novi brend American Riviera Orchard ("Voćnjak američke rivijere"), na kom od tada nije postavila — ništa.

 

Zapravo, kako navode eksperti, ona je dosta pogrešila prilikom predstavljanja svog brenda, za koji je istovremeno predstavila i veb-sajt i Instagram nalog, ali ne i sadržaj.

 

Što se tiče samog brenda, rečeno je da će imati fokus na "životni stil" (lajfstajl), te da će se, navodno, na njemu prodavati raznovrsni proizvodi, od džemova, preko nameštaja i dekoracije za dom, do proizvoda za kućne ljubimce.

 

Govoreći o Meganinom Instagramu za ExpressEma Lojd je naglasila da je Megan napravila dve velike greške pri lansiranju istog.

 

Voćnjak američke rivijere ima zastarele metode postavljanja tizera na Instagram — mnogo slika na kojima je premalo sadržaja da bi se napravila jedna velika slika. To nije dobar način na koji će se ljudi povezati sa sadržajem na kanalu. Ljudi ne gledaju kanale i stranice odjednom, nego objavu po objavu na feed-u. Dakle, ako algoritam predstavi samo jednu od tih neinspirativnih slika, zašto bi iko hteo da klikne da sazna više o tome? Plus, čim krenu da objavljuju dodatni sadržaj, ta velika slika će se "razbiti" i više neće imati smisla. Izgledaće kao haos.

 

Jedini sadržaj na Instagram nalogu Megan Markl
Jedini sadržaj na Instagram nalogu Megan Marklfoto: Instagram Printscreen/americanrivieraorchard

 

Što se tiče druge greške, stručnjakinja je dala svoj sud.

 

Osim toga, kada je Megan objavila tizer na Instagram storiju, on je dizajniran u "pejzaž" formi, u formatu 16:9, ne u vertikalnom 9:16 formatu za Instagram storije. Ono što je bilo predstavljeno jeste veoma "uglađena" i stilizovana objava, a ljudi uglavnom radije pođu za autentičnijim i neuglađenim sadržajem.

 

Meganin nalog brzo je postao viralan, ali nema sadržaja na njemu
Meganin nalog brzo je postao viralan, ali nema sadržaja na njemufoto: EPA-EFE/Koen van Weel

Meganin nalog ipak je postao viralan gotovo preko noći, te je prešao pola miliona pratilaca za manje od mesec dana. Ipak, stručnjakinja za marketing sugeriše da je tu potencijalno "značajan" broj lažnih pratilaca.

 

Stejsi Vong iz digitalne marketinške agencije naglasila je da je tu oko 13,77 odsto lažnih pratilaca. 

 

Podsetimo, Meganin solo Instagram nalog ugašen je pre nego što se udala za Harija 2018. godine.

 

Čini se da je Meganin brend svojevrsni omaž Santa Barbari, gde živi s Harijem i njihovo dvoje dece, a Santa Barbara poznata je preko sto godina kao američka rivijera, zbog klime, predela, vina i kulture.

 

U opisu profila navedena je njena kraljevska titula: Megan, vojvotkinja od Saseksa.

 

Na društvenoj mreži Iks nisu oduševljeni i neki korisnici navode da je birala užasno ime za brend.

 

Šta je ovo? Hotel, marka vina, restoran, blog, modna marka? Vrlo zbunjujuće ime, — Meganina nesposobnost da nazove stvari se nastavlja, ovog puta sa Voćnjakom američke rivijere, što je užasno ime — naveo je nalog nazvan The Royal News Network.

 

* Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.

 

Bonus video

STRUČNJAK ZA GOVOR TELA IZANALIZIRAO MEGAN I HARIJA: On je delovao PRIRODNIJE, Megan kao da SKRIVA nešto (KURIR TELEVIZIJA)

 

makonda-tracker