icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

imajte ovaj trik na umu

MRŠAVITE SITI I BEZ MUČENJA: 5 ukusnih namirnica koje SMANJUJU APETIT

Podeli:

Ako želite da se rešite viška kilograma bez gladovanja, u svoj jelovnik obavezno uvrstite sledeće namirnice.

foto: Shutterstock
foto: Shutterstock

Da biste se zasitili, nije neophodno da pojedete celu picu! Ove zdrave i veoma hranljive materija brzo će vam pružiti osećaj sitosti, a bićete potpuno sigurni da vam neće otići pravo u kukove.

 

Komorač

 

foto: Profimedia

Ova biljka ne samo što smanjuje potrebu za hranom, nego i podstiče razgradnju masnoće u telu. Komorač je i diuretik bogat antioksidansima, kalijumom, magnezijumom, kalcijumom, vitaminima B i C.

 

Kod pripreme čaja od komorača, jednu ili dve čajne kašičice semenki komorača prelijte vrelom vodom (ne sme da vri) i ostavite da odstoji do 10 minuta, procedite.

 

 

Semenke komorača mogu se kombiniovati s listovima koprive i piti kao čaj koji takođe pomaže pri mršavljenju.

 

Za pripremu čaja od komorača i koprive, potrebno je pomešati jednu čajnu kašičicu semenki komorača u dve čajne kašičice lista koprive. Ovu mješavinu prelijte vrelom vodom, tri šoljice, i ostavite da odstoji oko dva minuta.

 

Avokado

 

foto: Profimedia

Zbog velike količine vlakana, avokado daje osećaj sitosti, poboljšava funkcionalnost organa za varenje, ubrzava metabolizam.

 

Bogat je masnoćama koje su dobre za kardiovaskularni sistem. U avokadu su prisutni vitamini K, B6, B9 i E, minerali kalijum, magnezijum i gvožđe.

Redovnim konzumiranjem avokada poboljšaćete rad svog srca, ali i značajno smanjiti opasnost od bolesti srca.

 

 

Avokado ima kremastu teksturu i daje poseban, bogat ukus raznim jelima. Usitnjeni avokado može biti zamena za puter i druge masnoće, a možete ga narezati na kriške i dodati u salate.

 

Jabuka

 

foto: Profimedia

Sve sorte jabuka uspešno pomažu smanjenju osećaja gladi. Ako pojedete jabuku pre obroka, značajno ćete smanjiti unos kalorija na kraju obroka. Razlog tome je prisutnost topivih vlakana i pektina, koji osiguravaju duži osećaj sitosti.

 

Uz vlakna, telo ćete snabdeti vitaminom C i mineralima magnezijumom i kalijumom.

 

 

Kao izvor kvercetina, jabuka poseduje antioksidativna svojstva i povećava energiju, daje snagu za fizičke aktivnosti.

 

Jabuku treba jesti s korom jer je u njoj najveći sadržaj vlakana. Zato uvijek birajte one koje su organski uzgojene bez pesticida, ali i svakako dobro operite!

 

Menta

 

foto: Profimedia

Čaj od mente je popularno sredstvo za lečenje problema varenja, bolova u stomaku i nervoze.

 

Eterično ulje mente opušta mišiće disajnih puteva, a antioksidansi prisutni u ovoj biljci pomažu da se snizi nivo holesterola u krvi.

 

 

Za one koji se bave sportom, menta omogućuje bolje snabdevanje tela, a posebno mozga, kiseonikom. Ujedno smanjuje nakupljanje mlečne kiseline u mišićima.

 

Zahvaljujući snažnom okusu i aromi, metvica je pouzdano sredstvo za smanjenje osjećaja gladi, što su pokazala i mnoga znanstvena istraživanja.

Ako uveče osećate potrebu za slatkišima, popijte vruć čaj od mente, tako ćete pobediti tu nezdravu želju. Ako ujutru natašte popijete čaj od mente u kombinaciji sa zelenim čajem, to će znatno ubrzati vaš metabolizam.

 

Badem

 

foto: Profimedia

Bademi su odličan izvor korisnih masnoća i idealan izbor za grickanje između obroka. Sadrže veliku količinu proteina, vlakana i nezasićenih masnih kiselina.

 

Samo jedna šaka badema biće dovoljan dnevni izvor antioksidansa, vitamina E i magnezijuma.

 

 

Inicijalizacija u toku...