icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

3,2,1 i gotovo

Za 3 dana 3 kilograma manje: Brza JOGURT DIJETA skida salo sa stomaka, ČISTI CREVA i ubrzava metabolizam

Podeli:

Postoji bezbroj dijeta, neke su više neke manje restriktivne, a ovu svako može da sprovede, jer traje zaista kratko

foto: Shutterstock / StockLite
foto: Shutterstock / StockLite

Kada krene lepo vreme mnogi ljudi žele da donekle doteraju liniju kako bi na plaži izgledali što bolje.

 

Ponekad je potrebno uložiti mnogo truda da bi se kilogrami skinuli i to je najčešće problem kod osoba koje imaju veliki višak, a ukoliko imate samo nekoliko kilograma da skinete onda ova dijeta može da vam pomogne u tome.

 

 

Da bi vaš organizam ostao zdrav potrebno je da u njega unesete 50 g proteina dnevno.

 

Evo predloga jelovnika za brzu jogurt dijetu:

 

Prvi dan

 

Doručak: Jedna šaka ovsenih pahuljica, nekoliko svežih malina i 2 dl jogurta

Ručak: Parče grilovanog belog mesa i bareno povrće, 1 dl jogurta

Večera: Voćna salata od jabuke i breskve i 1 dl jogurta

 

Zdravlje, Ishrana, Doručak, Večera, Mršavljenje, Apetit, PMS
foto: diignat/Shutterstock

 

Drugi dan

 

Doručak: 1 svež krastavac, pola paradajza i 2 dl jogurta

Ručak: Pileći batak na žaru uz dodatak barenog pirinča i salata, na kraju dodati 1 dl jogurta

Večera: 1 dl jogurta i 2 kajsije

 

 

Treći dan

 

Doručak: 2 dl jogurta, narendana jabuka, malo cimeta

Ručak: Filet soma ili pastrmke, krastavac salata, 1 dl jogurta

Večera: 1 bareno jaje, krastavac, paradajz i 1 dl jogurta

 

Ova dijeta je idealna za sve ljude, pa čak i za one koji su zaposleni i rade po ceo dan jer je možete sprovesti dva dana za vikend i jedan dan na poslu.

 

Gladna žena, Glad, Gladovanje, Dijeta, Mršavljenje
foto: Prostock-studio/Shutterstock

 

Uz nju postoji mogućnost da za 3 dana izgubite i do 3 kg, a ako želite još veći gubitak, dijetu produžite do 7 dana. Potom napravite pauzu pa možete još jednom da ponovite.