Čiju biste strategiju javnih nastupa pohvalili?
- Lepe Brene, pre svih. Ona je pre 30 godina radila na način kako to danas rade neke svetske zvezde. Snimala je filmove, velike show programe na televiziji, držala koncerte na stadionima na koje je dolazila helikopterima. Na dobrom tragu tome je Severina koja je uz film radila i neke pozorišne predstave, performanse na svojim koncertima ... One su primeri pravog show biznisa kakav se radi na globalnom nivou, tim pre što se prilagođavaju vremenu u kojem sada žive i rade, pa su jako aktivne i na društvenim mrežama čime regrutuju i novu generaciju publike. Njihov jedini hendikep je jezik na kojem pevaju zbog čega su osuđene na puno manji prostor i znatno manje publike. Goran Bregović je takođe veliki maher PR-a i među prvima je shvatio da je publika medijska životinja i da je treba time hraniti.
Po čemu se razlikuju nove od starih zvezda?
- Novo je vreme, novi uslovi rada, pa se to ne može tek tako olako porediti. Pre ste mogli da izdate album, gostujete u nekom nedeljnom popodnevu i za vas bi istog momenta znalo preko 20 miliona ljudi. Danas je medijska situacija potpuno drugačija, što u znatnoj meri diktira rad, karijere i ponašanje novih, ali i starih zvijezda. Oni koji se nisu prilagođavali trendovima i koji nisu radili na sebi jednostavno su sagoreli. Josipa Lisac bila je ispred vremena, zato i danas postoji i sija kao istinska zvezda. Neke od novih zvezda poput Aleksandre Radović, Željka Joksimovića, Jelene Tomašević, Frajli... baštine strategije kojima su se služile neke njihove starije kolege i baziraju svoj rad prvenstveno na kvalitetu interpretacije i pesme, pa zbog toga i jesu na pozicijama na kojima se nalaze.