Jelena Karleuša pojavila se u javnosti savršeno stilizovana, a u rukama je nosila pravi komadić modne istorije
Popularna pevačica Jelena Karleuša danas se u Beogradu obratila predstavnicima medija povodom svog predstojećeg nastupa u novogodišnjoj noći. Ona će održati koncert u jednom prestižnom prestoničkom hotelu, a za višečasovno druženje s novinarima tim povodom pripremila je autfit vredan pažnje.
Karleuša je od glave do pete odabrala komade modne kuće Balenciaga, koja bez sumnje spada u njene omiljene, a odlučila se za vrlo sveden i efektan stil u nežnim nijansama.
Pevačica se pred okupljenima pojavila u krem kaputu ovog brenda čija cena iznosi 3.750 dolara, strukiranom Hourglass modelu klasičnog dizajna koji prekriva kolena.
Uz to je kombinovala visoke bele čizme pripijene uz noge, sa špicastim vrhom i visokim potpeticama, a za ljubiteljke mode spremila je još jednu pravu modnu poslasticu – belu torbicu Hourglass, veći model od standardnog, koji takođe košta više hiljada dolara.
Ovaj dizajn zasnovan je na čuvenim prslucima Kristobala Balensijage iz pedesetih, koje je odlikovala nešto izraženija zakrivljenost, odnosno koji su vrlo odvažno naglašavali siluetu.
Ova kurvatura jedna je od glavnih odlika vintidž komada čuvenog brenda i, kako to kaže "Vog", ušla je u sam DNK "Balensijage", a aktuelni kreativni direktor ove modne kuće i proslavljeni gruzijski dizajner Demna Gvasalija obilato koristi ovaj motiv na sasvim nove načine i spaja klasični stil sa svežim idejama.
Strukturisana torbica Hourglass predstavljena je u okviru kolekcije za jesen 2019. godine, a dizajnirana je da se nosi oko struka, okačena na rame dužim kaišem kao crossybody torba, kao i da se nosi u ruci. Proizvodi se u više veličina, boja i dezena, a među onima koje joj do sad nisu odolele su Kim Kardašijan, vatrena obožavateljka "Balensijage", Hejli Biber, Trejsi Elis Ros, Adut Akeč, Majli Sajrus...