Poslovni bonton

Ovoga se nipošto ne odričite: 8 zlatnih pravila za uspeh

0
Verovali ili ne, lepo ponašanje je i danas važno na radnom mestu - čak iako svojim šefovima češće šaljemo mejlove i poruke nego što s njima razgovaramo uživo.
foto: Profimedia
foto: Profimedia

Dajen Gotsman, stručnjak za bonton i osnivačica Teksaške Škole za Protokol, objašnjava:

Naše ponašanje ostavlja trajan utisak koji može uticati na to kako nas kolega, šef, klijent ili prodavac vidi kao profesionalca, a pravilno ponašanje stvara istinske odnose koji su pozitivni i trajni."

S druge strane, "loši maniri mogu da naškode vašu reputaciju, što vam može direktno oštetiti vašu karijeru", kaže Pamela Ejring, predsednica Vašingtonske Škole za Protokol.

 

Ovo će biti najmanje stresna zanimanja u 2017. godini: Da li je i vaš posao među njima?

Kolege mogu pomoći ljubaznoj osobi da napreduje, ili usporiti napredak osobi sa lošim manirima, ograničivši njen razvoj i prilike za uspeh."

Iako vam niko ne govori da treba da postanete lokalna ikona bontona, pametno je - i poslovno mudro - da se držite nekih pravila lepog ponašanja na radnom mestu, piše Elle. Evo osam takvih!

 

Nastavak teksta pročitajte na idućoj strani...

 

makonda-tracker