Instagram je rođen!
6. oktobra 2010. godine, Instagram je bio spreman! Nakon devet meseci Instagram je koristilo sedam miliona ljudi, uključujući mnoge poznate ličnosti, što je posebno doprinelo popularnosti aplikacije. Onog trenutka kada su ljudi počeli da se povezuju na instagramu i komentarišu jedini drugima fotografije, Instagram je postao prava društvena mreža. To izaziva interesovanje Marka Zakerberga koji primećuje da sve više korisnika koristi Instagram za deljenje fotografija umesto Fejsbuka.
Mesec dana pre inicijalne javne ponude Zakerberg nudi Kevinu Sistromu i Majku Krigeru 300 miliona dolara i 23 miliona akcija u kompaniji, što je u tom momentu bila kombinacija vredna milijardu dolara. Instagram tada ima 13 zaposlenih, 30 miliona korisnika i nula profita. Kevin i Majk pristaju na ponudu i ostaju deo svog malog tima.
Kada je Fejsbuk izašao na berzu u junu iste godine, sa svojim delom akcija i novca, Sistrom, koji je u Instagramu imao 40 odsto udela (Kriger je imao 10 odsto), praktično je preko noći, u 29. godini, stekao bogatstvo koje je u junu 2012. godine procenjeno na 400 miliona dolara. Četiri godine kasnije, akcije Fejsbuka porasle su za više od 500 odsto, pretvarajući Sistroma u milijardera.