Ovaj model najprodavanijeg gradskog skutera uneo je revoluciju na tržište motora, postavši za kratko vreme apsolutni lider prodaje u kategoriji skutera sa velikim točkovima. Preko 270 hiljada vozila prodatih od 2001. do danas, svedoče o uspehu Piaggio Beverly-a. Ove godine Beverly se vraća potpuno restilizovan, stilski i tehnološki, obećavajući dominaciju i u narednoj dekadi.
Glavne novine su LED poziciona svetla, povećan prostor za prtljag ispod sedišta za 50 posto, uvećani prednji disk za 40mm, dvobojna šasija sa aluminijskim delovima i potpuno promenjena instrument tabla sa plavim pozadinskim osvetljenjem.
- U martu ove godine počeli smo sa radom kao ekskluzivni uvoznici. Za kratko vreme postigli smo dosta toga i zadovoljni smo početkom. Kao vetar u leđa sada nam dolazi ovako atraktivan novi model. Naše je zadovoljstvo, ali i obaveza, da danas predstavimo novi Beverly koji će, sigurni smo, dostojno zameniti svog starijeg brata, najpopularnijeg skutera u Srbiji – reako je na predstavljanju direktor Piaggio Group Srbija Motori Aleksandar Marković.
Direktor marketinga Srđan Noveljić tom prilikom uručio je specijalni dokument prvom zvaničnom kupcu ovog modela.
- Bar desetak osoba sam čuo kako su izjavili da je baš njihov rođak ili prijatelj vozio prvu vespu u Beogradu. Zato smo se odlučili da prvom kupcu novog Beverlija, hirurgu Vladislavu Iliću, uručimo zvaničnu potvrdu da je prvi koji će voziti ovaj skuter u Srbiji.
Piaggio Group sa svojih sedam brendova: Piaggio, Vespa, Gilera, Aprilia, Moto Guzzi, Scarabeo i Derbi, jedan je od najvećih i najcenjenijih proizvođača motora u svetu. Njihovi proizvodi se odlikuju tradicijom, jedinstvenim dizajnom, sigurnošću i inovativnom tehnologijom. Počevši sa radom još pre Drugog svetskog rata, sa popularnom vespom, pa sve do danas sa prvim hibridnim skuterom na svetu, Piaggio ostaje lider u moto branši.