icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

nije naivno

Obratite pažnju na to šta JEDETE I PIJETE: 4 namirnice zbog kojih možete DEHIDRIRATI

Podeli:

Kako su američki nutricionisti preneli, 75 odsto ljudi pati od dehidratacije organizma, te je tako potrebno obratiti pažnju na hranu koja sadrži mnogo soli što može dovesti do velikih problema.

foto: Shutterstock
foto: Shutterstock

Kako su stručnjaci kazali, ne samo da treba da brinemo o tome da unosimo dosta vode u organizam, nego treba da se brinemo o tome koje namirnice pijemo i jedemo.

 

  • Sušena ćuretina

 

Ova namirnica je dobra za one koji u svoj organizam trba da unose dosta proteina, ali uz so koja je takođe sastavni deo jela ova hrana isušuje vaše telo i zato se preporučuje da jedete manje porcije. .

 

  • Kofein

 

Kafa
foto: Shutterstock/LoopAll

 

Ono šta su kazale nove studije, to je da kofein može da ubrza dehidrataciju, te je najbolje da se uz kafu pije čaša vode kako ne bi izgubili mnogo vode u organizmu. 

 

  • Soja sos

 

Ovaj sos u sebi sadrži mnogo natrijuma koji dovodi do dehidratacije jer sadrži mnogo soli u sebi. 

 

  • Energetska pića

 

Ova pića se često piju posle treninga kako bi se obnovila so u organizmu koja se izgubi tokom treniranja, ali se zato preporučuje da da bolje bijete vodu sa limunom. 

 

 

 

 

Inicijalizacija u toku...