icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

obratite pažnju

U organizmu NEMA važnijeg minerala: Ove namirnice su najbogatije GVOŽĐEM

Ukoliko želite da pobedite anemiju na prirodan način, potrebno je da u  organizam unosite namirnice koje su sadrže velike koncentracije gvožđa

foto: Shutterstock
foto: Shutterstock

Nedostatak gvožđa i nije tako retka pojava. Najčešće će se desiti njegov nedostatak organizmu, pre nego nekih drugih minerala i vitamina. Ono ima jako važnu ulogu, zato što nosi kiseonik do svih delova tela, a i eliminator je ugljen dioksida, pa je neophodno kako bi se funkcionisalo kako treba. 

 

Simptomi nedostatka gvožđa u organizmu često se javljaju kroz umor, osećaj slabosti, glavobolju, bledilo, lupanje srca, iscrpljenost itd...

 

Naše telo ne može samo da proizvodi gvožđe, te ga je neophodno unositi kroz ishranu i suplemente. Dakle, potrebno je da u vašoj ishrani bude dovoljno minerala kako bi ga organizam apsorbovao.

 

Namirnice bogate gvožđem su:

  1. Govedina
  2. Ćuretina, piletina, pačetina
  3. Spanać i blitva
  4. Riba
  5. Tofu sir, mahunarke (grašak, pasulj...)
  6. Koštunjavo voće
  7. Sveže voće (lubenica, jabuka...)
  8. Crna čokolada

Međutim, kakvo je stanje sa njim u vašem telu najbolje je da proverite analizom krvne slike i savetom sa lekarima. Zato ne preduzimajte ništa sami ukoliko posumnjate na ovaj nedostatak.