icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

isprobajte

Ima ukus ČOKOLADNOG NAPITKA, a jako je ZDRAV: Doručak Dženifer Aniston koji je drži sitom do ručka (RECEPT)

Podeli:

Ona je na društvenim mrežama podelila kako sprema svoj prvi obrok, odnosno to kako joj počinje dan, a onda i degustirala sve šta je spremila. 

foto: Profimedia
foto: Profimedia

Mnogi doručak žele da spreme tak što će ga u hodu pojesti, što mu se neće dovoljno posvetiti, jer često se ujutru žuri na posao ili neke slične obaveze, dok sa druge strane neko želi da posvaeti dovoljno vremena svom provom obroku, pa ga temeljno pripremaju. 

 

 

Neko ko svoj doručak jednostavno priprema, a da je celi dan drži sitom jeste doručak holivudske glumice Dženifer Anistom. Njen doručak je pun proteina te ga svako jutro priprema. 

 

 

Sastojci: 

 

  • 1 šolja čokoladnog bademovog mleka
  • 2 merice proteina
  • višnje i banane
  • malo stevie
  • antioksidansi
  • šolja leda
  • spanać
  • prsohvat cimeta
  • kašika bademovog putera
  • prah make

 

1 / 4 Foto: Profimedia

 

Sve to je potrebno ublendati i konzumirati. 

 

— Kada se probudim, popijem toplu vodu sa limunom, a onda jedem šejk ili avokado i jaja, što je jedno od mojih omiljenih jela - kaže Aniston za Elle i dodaje:

 

— Na sve to sipam malo kokosovog ulja. Ponekad za doručak jedem i pahuljice od prosa sa bananom ili napravim ovsene pahuljice sa umućenim belancetom na kraju koje dodam na kraju kuvanja.

 

Ishranu Dženifer Aniston prokomentarisao je i doktor Amir te kaže da ovi sastojci sporo oslobađaju ugljene hidrate i da proteini potiskuju hormon gladi i da takođe povećava hormon peptid YY koji vas takođe održava sitima. 

 

 

 

Inicijalizacija u toku...