icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

najbolji način da smršate

Ne slušajte baš sve što vam pričaju: Kada je reč o hrono ishrani, samo OVO je tačno!

Podeli:

  • 18
Dr Ana Gifing, koja je proslavila način ishrane o kom proteklih godina priča ceo svet, objasnila je šta je zaista "hrono".

 

foto: Shutterstock

 

Doručak je obavezan, jer je tada organizam najaktivniji u oslobađanju masnoća koje su ključne za obezbeđivanje energije potrebne za rad srca i pluća. U to doba dana trebalo bi jesti ugljene hidrate - hleb, razne cerealije i masti životinjskog porekla. Idealno vreme ručka je između 13 i 15 časova, a izbor namirnica proteini biljnog i životinjskog porekla, tačnije meso i povrće koje je izvor "sporih" šećera i vlakana.

 

Treba da ispoštujete samo jedno pravilo: Dijeta koja će vam odmah istopiti 3 kilograma

 

Uveče, kada započinje period odmora najbolji obrok su salate od grilovanog mesa i svežeg povrća začinjene hladno ceđenim uljem.


PRAVILA HRONONUTRICIJE

 

- Obavezno tri obroka dnevno u periodu od 8 do 20 časova

- Četiri sata je pauza između obroka

- Večera najmanje dva sata pre spavanja

- Zabranjena su gazirana pića i sve vrste grickalica

- Slatkiši dozvoljeni samo od 16 do 18 časova, desert tek sat do dva nakon ručka

- Voće se ne jede ujutro i uveče

- Hleb, testenine i skrobna povrća (krompir, grašak) jesti najkasnije do 15 časova

- Najbolje je sveže povrće, a ako se bari onda je bolji izbor kuvanje na pari

- Kravlje mleko nije dozvoljeno jer se teško vari, već kiselo mleko i sirevi

- Margarin, biljni sirevi (osim tofu - sojinog sira), biljna pavlaka, biljni šlag, pekarska peciva nisu dozvoljeni, jer su izvor industrijskih trans-masti koje povećavaju nivo lošeg holesterola

 

 

Inicijalizacija u toku...