icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

jeste li probali?

I Milica Pavlović je uspela da izgubi 10 KILOGRAMA za kratko vreme: Japanska BANANA DIJETA hit je i u svetu, i kod nas

Podeli:

Jutarnja “banana dijeta” u Japanu je već dugo hit, a sada je zaludela i naše popularne pevačice

foto: Antonio Ahel/ATAImages
foto: Antonio Ahel/ATAImages

Pevačica Milica Pavlović uspela je da smrša 10 kilograma u kratkom vremenskom periodu.

 

Kako pišu domaći mediji, popularna pevačica se odlučila za japansku banana dijetu, pomoću koje je dovela figuru do savršenstva. 

 

Prijatelji su mi pričali o tom načinu ishrane, pa sam se na internetu informisala i svima preporučujem. Naravno, uz konsultaciju s lekarom. Bez toga ništa. Svako mora da pronađe ono što njegovom metabolizmu najviše odgovara — rekla je ona.

 

Jutarnja “banana-dijeta” u Japanu je već dugo hit.

 

Šta je banana dijeta?

 

Kažu da je takozvana „Asa-banana-dijeta“ vrlo delotvorna kad želite da izgubite prekomerne kilograme. Koncept je jednostavan: za doručak se jedu samo banane, a preostali deo dana može se jesti druga hrana, pod uslovom da je uravnotežen i zdrav obrok u pitanju.

 

Svako jutro se jede jedna do dve banane, koje brzo zasite, bogate su kalijumom i hranljivim vlaknima koje regulišu telesnu masnoću.

 

Kod japanske dijete sa bananama ne smete da jedete uveče posle 20 sati. Japanski stručnjaci tvrde da nije nužno baviti se sportom da bi se kilogrami gubili, a ni Milica nije mnogo trenirala.

 

1 / 8 Foto: Antonio Ahel/ATAImages

 

Ovako je izgledao njen dnevni meni:

 

Doručak

 

3 banane. Uz njih je dozvoljeno konzumirati samo vodu ili čašu nemasnog mleka.

 

Ručak:

 

Odaberite između dinstanog povrća sa junećim mesom, riblje čorbe ili integralne testenine sa paradajz sosom. Uz svaki obrok ide salata, kupis ili zelena. Možete pojesti bananu između obroka, ali pravite pauzu od 4 sata.

 

Večera

 

Pileće, ćureće meso na roštilju, povće ili riba. Takođe salata po želji. Poslednji obrok konzumirajte najkasnije u 20 sati, a poželjno je da na spavanje odete 4 sata kasnije.

 

 

 

 

Inicijalizacija u toku...