


Story: Čini se da, uprkos epohi, ovaj komad sadrži dosta elemenata koji su danas vrlo atraktivni za javnost, na primer tipologiju žena, tehnike zavođenja, a imamo i ekspanziju tih današnjih svetskih ljudi koji koketiraju sa aktuelnom vlastelom, poput Sigala, Depardjea, ranije Orsona Velsa...

Story: Vaši nekadašnji studenti kažu da ste s njima imali nesvakidašnje blizak, praktično očinski odnos. S jedne strane, bili ste nemilosrdni u kritikama i umeli da kažete čak i vrlo bolne stvari, a s druge, ispod tog oštrog tona, razumeli ste svakog od njih ponaosob i tačno znali kako da mu pomognete.
Story: Da li je i u vašem slučaju sarkazam odbrana za jedno za nijansu preveliko srce?
Story: Kao kad ste se, na primer, pre petnaestak godina tobože razveli, pa primali čestitke za šankom u pozorišnom bifeu?


Story: Secirali ste leš?
Story: Kako vas to ne promeni?
Story: Tu vrstu balansa svakako ste savladali, pa čak i predali svojim studentima, ali zar niste zapali u jednu drugu neravnotežu kad ste zbog ogromne količine posla završili ozbiljno bolesni, između života i smrti?
Story: Tada ste imali i jedno neobjašnjivo iskustvo?
Story: Pre nego što se to desilo, imali ste snimanja, probe, pa čak i po dve predstave za dan. Zašto ste toliko radili kad ste već imali dovoljno i slave i novca, barem onoliko koliko je to ovde bilo moguće?
Story: Znači li to da svojim najvećim uspehom u životu smatrate trajanje na sceni?
Story: Vaš oporavak nakon bolesti dugo je trajao, sada ste dobro?
Story: Šta su vam godine odnele, a šta donele?
Story: A da li su godine odnele mladalački entuzijazam?
Story: Ipak, donele su unuku Sanu; kako se snalazite kao deda?
Razgovarao: Igor Karanov
( Story )