Više od 250 uticajnih pojedinaca iz oblasti digitalnih i društvenih medija, marketinga i komunikacija uživalo je u prijatnoj atmosferi i brojnim digital aktivacijama.
Posebnu pažnju privuklo je prisustvo poznatih ličnosti među kojima su bili uspešni mladi glumac Bojan Perić, podpredsednica kompanije Adria Media Group i uticajna tviterašica Tatjana Vojtehovska, bodi-bilder, bloger i glumac Milan Strongman Jovanović, glumici serijala Državni posao Dimitrije Banjac - Čvarkov i Dejan Ćijarković – Boškić, kompozitor i muzičar Ognjan Radivojević i spisateljica Biljana Lukić, Vesna Da Vinča kao i mnogi drugi.
Voditeljka večeri bila je atraktivna Aida Alilović dok je Lena Kovačević oduševila prisutne svojim muzičkim nastupom.
U okviru #DigitalNight-a prisutnima je premijerno predstavljen sasvim novi sajt magazina Story dizajniran po uzoru na velike svetske sajtove, koji se automatski prilagođava formatu ekrana uređaja sa kojeg mu se pristupa. Nakon višemesečnog rada vrhunskog tima stručnjaka novi sajt magazina Story oduševiće svoje posetioce novim, modernim dizajnom i sadržajnijom ponudom vesti. Urednica Story sajta Vera Nikolić pozvala je pristune da testiraju novu verziju sajta na adresi beta.story.rs i da ostave svoj komentar. Nakon nekoliko test nedelja novi Story sajt zasijaće u punom sjaju donoseći najnovije vesti iz sveta poznatih i slavnih.
Osim toga, prisutni gosti su mogli da isprobavaju različite digitalnie aktivacijama koje su se nalazile u različitim zonama na otvorenom prostoru Cluba Reset. Aktivacije kao što su Kinect tehnologija su nudile mogućnost simultanog igranja Svetskog prvenstva u fubalu i upravljanje objektima pomoću pokreta na platnu, dok je Augmented Reality aktivacija prenosila kreativan sadržaj sa postavljenih postera putem posebne mobilne aplikacije događaja.
Pozitivni buzz među prisutnima i na Tviteru i Instagramu pokrenula je nagradna igra Digital Might, prikazivana na velikom ekranu tj. media zidu, a podrazumevala je snimanje i share-ovanje zanimljivog sadržaja sa događaja kroz naloge korisnika na ovim društvenim mrežama. Najaktivniji učesnici bili su nagrađeni Nike opremom i wellness vaučerima koje je omogućio Hotel Galerija.
Vrhunac večeri bilo je proglašenje pobednika koji je osmislio najkreativniji naziv za Digital Night koktel, specijalno napravljen za ovu priliku, a dobro raspoloženje se nastavilo i tokom Digital Night Smirnoff Party-ija kada su se smenjivali najveći hitovi sa domaće i svetske scene.