Saradnja između pevačice i proizvođača automobila poklopiće se sa njenom koncertnom turnejom širom Evrope u 50 gradova. Opel je objavio početak saradnje sa pevačicom juče za vreme internet prenosa iz Air Studija u Londonu.
Pronalazak mladih talenata i Opelovo uključivanje u industriju muzike i zabave ima odlučnu ulogu u stategiji kompanije sa ciljem obnove brenda i jačanju njegove pozicije na ključnim tržištima.
- Osećam se veoma ugodno, ovo je savršena kombinacija. Veoma mi se sviđa što Opel brine o pitanjima kao što su očuvanje i održanje životne sredine a u isto vreme želi da iskomunicira emocije i želju za životom. Juče sam imala priliku da se odvezem Amperom do Londona – i bilo je super – kaže Kejti.
Međunarodno poznata kao zagovornik principa očuvanja životne sredine i poznata po svojim humanitarnim aktivnostima, Kejti Melua je čvrsto utvrdila svoje mesto među međunarodnim muzičkim zvezdama. Ona je pre svega poznata po svom neobičnom i nepogrešivom stilu. Osvojila je već nekoliko impresivnih nagrada od početka njene relativno mlade karijere. Neke od nagrada su Echo (nagrada za Najuspešnijeg Novog Internacionalnog Izvođača) i Dvd Šampion (nagrada u jednoj od kategorija muzičkih nagrada), obe iz 2005. godine, holandska nagrada Edison Award (nagrada za Najboljeg Internationalnog Izvođača) iz 2006 godine, Svetska muzička nagrada 2006 (za najuspešnijeg britanskog izvođača širom sveta), Zlatna Kamera (Golden Camera) za najboljeg internacionalnog izvođača i još jednu Echo nagradu (Najbolji rock/pop izvođač) 2007 godine.
Rođena u Gruziji, danas britanski državljanin, Kejti Melua je takođe bila jedna od najbolje prodavanih ženskih izvođača iz Engleske u 2006. godini. Njena sva četiri albuma –Call off the Search, Piece by piece, Pictures i album iz 2010 The House – bili su na vrhovima muzičkih lista širom sveta. Turneja The House biće pokrenuta 9. marta sledeće godine u Drezdenu u Nemačkoj i trajaće do 21. jJuna u Frajburgu.