Živi život punim plućima

Strastveni gospodin Elkan: Najuzbudljiviji detalji iz života kontroverznog naslednika Fijata (FOTO)

0

Priča o porodici Anjeli ima sve elemente holivudskih filmova. Od prevare, osvete, smrti, tragedije, upakovano u luksuzan način života koji je Italija obožavala i mrzela u isto vreme...

 

Pravo oličenje bogatog naslednika

 

A post shared by F. Paul Driscoll (@fpd8652) on

Lapo se ponašao kao rok zvezda, večno privlačeći paparacije koji su ga pratili po noćnim klubovima. Uvek odeven u odela jarkih boja i doteran do savršenstva, Lapo je bio pravo oličenje bogatog naslednika koji na put odlazi s kovčegom u kojem nosi 100 pari ručno pravljenih cipela. Nešto pre zaposlenja u Fijatu radio je na funkciji asistenta Henriju Kisindžeru koji je bio najbolji prijatelj njegovog dede. Kada je nakon Đanijeve smrti pozvan da se vrati u Torino, nije se dvoumio. Porodični posao je nešto u čemu je oduvek želeo da učestvuje i ponovo učiniti Fijat vodećom kompanijom.

 

Emotivan, energičan i fokusiran, Lapo je u posao uletio svim srcem, želeći da modernizuje sliku Fijata i privuče nove generacije kupaca. Za razliku od ostalih glavešina u kompaniji razmišljao je progresivno i sa svojim timom ponudio sveže ideje koje nisu najbolje legle upravnom odboru. U saradnji sa školskim prijateljem osmislio je liniju džempera na koje je stavio Fijatov logo iz 1920. Kako priliči stilskoj ikoni (Lapo je tada imao 26 godina), za lansiranje je odabrao prestižni Corso Como pa je 2003. godine organizovao događaj na kojem je sam promovisao Fijat džemper naravno u kombinaciji sa odelom njegovog dede.

 

Sledeći njegov primer, svaki šminker u Italiji sledeće je godine hodao ulicama brendiran kao Fijatov prodajni predstavnik. Lapo se nije zaustavio samo na odeći već je radio na ekstenziji brenda kroz ostale proizvode i saradnje. Niko mu nije mogao poreći kreativnost. Fijat je tih godina proživljavao veliku finansijsku krizu i predstavljanje proizvoda vezanih uz brend nije bilo dovoljno.

 

Neobičan spoj tradicije i trenda po receptu marokanskog Endija Vorhola (FOTO)

 

Trebalo je osvežiti neke automobilske hitove i kreirati dovoljno atraktivnu kampanju koja će ih izdvojiti iz prezasićenog tržišta. Lapo se odlučio za reinvenciju klasika - Fiat Punto i Fiat 500. Javnost je ponovo počela da obraća pažnju na posrnulog italijanskog diva, mediji su hvalili svež pristup i inovaciju, a mlađa populacija se počela pitati od kada je Fijat postao kul brend?

 

Poslovni uspesi su rezultovali i onim privatnim. Lapo je u to vreme bio u vezi s obećavajućom mladom nadom italijanske kinematografije, Martinom Stelom. Iako njegova majka nije odobravala vezu, ali ni njegov javan način života, ljubav je potrajala dve godine. Premda je svima bilo jasno da Lapo živi život punim plućima i ponaša se po sistemu "work hard, play hard" niko nije mogao naslutiti koliko je zaglibio.

 

Jednom prilikom je rekao:

Opsesivan sam po prirodi. I s tom opsesijom morate znati upravljati ako želite da vas odvede u dobrom smeru. Ako skrenete s puta povrediće vas".

Nastavak pročitajte na idućoj strani...

 

makonda-tracker