"on je pravi muškarac"

Prosidba U HELIKOPTERU, venčanje U PENTHAUSU i večera U MINHENU: Kako su se upoznali i zavoleli Lotar i Marijana Mateus?

Njihova ljubav je počela neočekivano, a tako se i završila.

foto: Antonio Ahel/ATAImages

Marijana Mateus je nekadašnja manekenka i bivša supruga Miodraga Kostića Koleta, sa kojim je dobila troje dece, međutim veliku pažnju je privukla brakom sa legendom Partizana, Lotarom Mateusom.

Koliko je sve bilo romantično i uzbudljivo, govori i činjenica da o njima niko ništa nije znao, Lotar je sve u tajnosti isplanirao, a njihovo upoznavanje i venačnje su bili kao u najluđem filmu. Kako je istakla, došlo je u pravo vreme, nakon što je prošla težak period posle razvoda.

- Upoznali smo se krajem jula ove godine u Beogradu, ispred splava "Amfora". On je trčao na neki sastanak, a ja sam bila s prijateljicom koja ga poznaje. Stali su da se pozdrave, a ja nisam ni znala ko je on. Ne živim ovde već četiri godine i taj svet me uopšte nije zanimao. Bila sam potpuno ravnodušna i kad mi je prijateljica rekla: "Jao, evo ga Lotar", pomislila sam: "Imam dovoljno lažova oko sebe, ne treba mi još jedan". On je dvadeset minuta objašnjavao kako ide u Beč i da bi u prolazu kroz Budimpeštu voleo da se vidimo i da mu preporučim neki restoran. Dala sam mu vizit kartu i već sutradan se javio. Pozvao me na ručak, ali sam bila oprezna. Slagala sam da nemam vremena ali sam obećala da ćemo izaći na ručak kada sledeći put dođem u Beograd. Zvao me je svakodnevno. Trebalo mi je vremena da shvatim da mi se sviđa. Prvo sam pomislila da on ima po devojku u svakom gradu. Tada mi priznao: "Samo ako mi budeš verovala možemo da idemo napred" - otkrila je jednom prilikom Marijana.

Prosidba je bila pravo iznenađenje u Njujorku, gradu u kom je Lotar nekada živeo, pa je Marijana u tom periodu živela holivudski život.

- Prosidba je bila veliko iznenađenje. Lotar je znao da mi je Njujork omiljeni grad. Pre dve nedelje smo ugrabili vikend i skoknuli tamo. Samo mi je rekao: "Idemo na dvodnevno putovanje". Kad sam ga pitala gde ćemo, rekao je: "Ne smem da ti kažem, ubiće me ovi iz Partizana". Na aerodromu smo se sakrivali i pravili kao da idemo u Nemačku. On je 2000. živeo u Njujorku i toliko ga dobro poznaje da sam bila fascinirana. Odseli smo u elitnom hotelu, u Sohou koji je radio Filip Stark. Lotar se potrudio da to budu tri dana iz bajke.

Šoping, večere sa Sarom Džesikom Parker i Donaldom Trampom u istom restoranu, samo su deo onoga što je slavni fudbaler priredio Marijani.

- U petak veče smo izašli u "Ćiprijani", sreli smo Donalda Trampa s novom devojkom, Saru Džesiku Parker s mužem. Lotar je hteo da taj vikend bude spektakl, iznajmio je helikopter i čitav sat smo leteli iznad Menhetna. Iako je to zabranjeno, uspeo je da sredi dozvolu preko italijanskih prijatelja. Bilo je vetrovito i helikopter je malo kasnio. Dok smo kružili iznad Kipa slobode, izvadio je prsten i zaprosio me je najlepšim rečima. Bila sam šokirana i srećna. Prsten je kupljen u Nemačkoj i ima ugravirano "love forever". Posle toga smo otišli u francuski restoran gde su nas čekali šampanjac i sveće. Dan posle prosidbe išli smo da kupimo burme. Proveli smo tri sata u obilasku najčuvenijih juvelirnica. Izabrala sam jednu fenomelanu u zlatari "Diva" na 47. aveniji. Rekao je da biram gde ćemo se venčati: u Beogradu, Italiji ili Nemačkoj. Poslednji dan smo proveli u šopingu, ali bukvalno tako što sam samo istrčavala iz limuzine i vraćala se, kao na filmu.

Marijana Mateus
foto: marijanamateus/Instagram/printscreen

- On je pravi muškarac koji zna da osvoji. Sve je radio smireno, a svakoj ženi prija kada stigne cveće, nežna poruka ili poziv na iznenadno putovanje. Jednog dana me je pitao da li hoću da idemo u Minhen na večeru: " U tri i petnaest na aerodromu te čeka karta, a u Nemačkoj moj šofer". Zna da napravi pravi džentlmenski štos - dodala je Marijana.

Trenutak koji je presudio da njihova veza bude zvanična jeste kada ju je pozvao da na trkama Formule 1 u Buidimpešti bude njegov gost.

-  Izlazili smo iz Meklarenovog boksa gde nas je čekalo trista novinara i nekoliko televizija, samo mi je šapnuo: "Stisni zube, uhvati me za ruku, sad je gotovo". Taj publicetit je za mene bio stres jer to nikada ranije nisam doživela. - prisetila se Marijana.

Zanimljivo je i da je upravo Lotar odabrao venčanicu za Marijanu, venčali su se u njegovom penthausu, uz prisustvo kumova.

- Imala sam bež Armani haljinu koju sam ranije kupila i ne znajući da ću je iskoristiti za svadbu. Kad odem u inostranstvo volim da kupim koktel haljine koji mi stoje u ormanu, tako sam imala tri potpuno nove i Lotar je odabrao ovu.

A post shared by Marijana (@marijanamateus)

Sve su uspeli da organizuju u najvećoj tajnosti i da iznenade porodicu i prijatelje. Zajedničku budućnost su zamišljali u vili u Toskani gde bi pravili žurke za prijatelje, međutim, život je imao neke druge planove.