Zasnovan na naočarima za sunce koje je pre više od tri decenije nosio Kurt Kobejn, ovaj model je istovremeno i jednostavan i upečatljiv
Proteklih godina, dizajneri često traže inspiraciju u modi devedesetih, pa sam se vratio veliki broj trendova koji su obeležili poslednju deceniju 20. veka.
Pored odeće i obuće, nostalgija se upunjala i u svet aksesoara, pa tako u poslednje vreme influenserke često na revije dolaze noseći model naočara za sunce koji neodoljivo podseća na ono što smo na revijama i ulicama viđail devedesetih.
U pitanju su modeli zasnovali na naočarima kakve je pre više decenija predstavio brend Christian Roth, a popularizovao ih je roker Kurt Kobejn.
On je nosio i one sa crnim i one s belim ramom, a u poslednje vreme je ovaj model osnova od koje polaze poznate kuće.
Najviše pažnje trendseterki privukla je varijanta koju je ponudio Céline – naočarima ovalnih stakala, ne preterano velikih, uz pun ram, koje nose naziv Triomphe.
Na njima se nalazi detalj koji krasi i brojne druge komade modne kuće Céline, kakav se može videti i na Trijumfalnoj kapiji u Parizu, a iza svega stoji interesantna priča.
Osnivačica ovog brenda Selin Vipijana ispričala je jednom prilikom da joj se 1972. automobil pokvario upravo pored ovog spomenika, a dok je čekala da stigne pomoć, inspirisali su je dekorativni detalji na Trijumfalnoj kapiji. Tada je rešila da će to biti amblem njene modne kuće.
U skladu s ključnim detaljem na njima, ove naočare nazvane su Triomphe i već nekoliko sezona im nema ravnih, a proizvode se u više boja: crnoj, pink, beloj, karamel i sa kornjačinim šarama.
Njihova cena iznosi nešto više od 400 evra, ali to ne sprečava infleunserke da ih kupuju u svim varijantama uz sezone u sezonu.
* Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.
BONUS VIDEO
Tašne Milorada iz Beograda obožavaju žene širom sveta