ultratrendi

Ovo je najpopularniji model naočara u ovom trenutku: Inspirisan je stilom 90-ih, a trendseterke ga ne skidaju godinama

0

Zasnovan na naočarima za sunce koje je pre više od tri decenije nosio Kurt Kobejn, ovaj model je istovremeno i jednostavan i upečatljiv

Kaja Gerber godinama nosi samo ovaj model naočara za sunce
Kaja Gerber godinama nosi samo ovaj model naočara za suncefoto: BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia

Proteklih godina, dizajneri često traže inspiraciju u modi devedesetih, pa sam se vratio veliki broj trendova koji su obeležili poslednju deceniju 20. veka.


Pored odeće i obuće, nostalgija se upunjala i u svet aksesoara, pa tako u poslednje vreme influenserke često na revije dolaze noseći model naočara za sunce koji neodoljivo podseća na ono što smo na revijama i ulicama viđail devedesetih.


U pitanju su modeli zasnovali na naočarima kakve je pre više decenija predstavio brend Christian Roth, a popularizovao ih je roker Kurt Kobejn.

On je nosio i one sa crnim i one s belim ramom, a u poslednje vreme je ovaj model osnova od koje polaze poznate kuće.

Najviše pažnje trendseterki privukla je varijanta koju je ponudio Céline – naočarima ovalnih stakala, ne preterano velikih, uz pun ram, koje nose naziv Triomphe.

 

Kaja Gerber već godinama nosi naočare za sunce Céline Triomphe
Kaja Gerber već godinama nosi naočare za sunce Céline Triomphe foto: BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia

Na njima se nalazi detalj koji krasi i brojne druge komade modne kuće Céline, kakav se može videti i na Trijumfalnoj kapiji u Parizu, a iza svega stoji interesantna priča.


Osnivačica ovog brenda Selin Vipijana ispričala je jednom prilikom da joj se 1972. automobil pokvario upravo pored ovog spomenika, a dok je čekala da stigne pomoć, inspirisali su je dekorativni detalji na Trijumfalnoj kapiji. Tada je rešila da će to biti amblem njene modne kuće.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CELINE (@celine)


U skladu s ključnim detaljem na njima, ove naočare nazvane su Triomphe i već nekoliko sezona im nema ravnih, a proizvode se u više boja: crnoj, pink, beloj, karamel i sa kornjačinim šarama.

 

 

Njihova cena iznosi nešto više od 400 evra, ali to ne sprečava infleunserke da ih kupuju u svim varijantama uz sezone u sezonu.

 

* Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.

 

BONUS VIDEO

Tašne Milorada iz Beograda obožavaju žene širom sveta

 

makonda-tracker