Očekuje se da će godinama ostati hit, a može da se nosi i kao ranac, i na ramenu i u ruci
Tik Tok je, po nepisanom pravilu, rezervisan za mlađe korisnike društvenih mreža, pa modni portali pišu pomalo iznenađeno šta je nova opsesija mladih zaljubljenica u modu.
U pitanju je nova tašna modne kuće Burberry, koja preti da postane pravi klasik, a kakva je očekivana i u vrlo zrelim i elegantnim odevnim kombinacijama, ali lako može da se uklopi u manje formalan stil.
Delom ona svoju popularnost duguje humorističnom profilu na Tik Toku nazvanom Sylvanian Drama, na kom se nalaze simpatični snimci s figuricama u obliku životinja. U jednom od snimaka, mačka saznaje da je suprug vara kada pronalazi logotip s ove torbe u njegovom automobilu, a ovaj duhoviti video pregledan je više od pet miliona puta.
Reč je o modelu nazvanom "Lola", a ovaj aksesoar brzo je osvojio srca trendesterki, pa je veliki broj supermodela već viđen s njom, ali zaštitno lice pomenutog brenda Irina Šajk gotovo je ne skida u poslednje vreme.
"Lola" se proizvodi u različitim dimenzijama i varijantama, a Iruska manekenka ponela je nedavno malu, crnu verziju, a dostupne su jarke nijanse poput pink, nežna svetloplava, bela i druge.
Uz to, ova torba može se nositi u ruci, na ramenu, pa čak i kao ranac.
S obzirom na to kako je brzo preplavila društvene mreže i ormane influenserki, očekuje se da će u narednim godinama "Lola" ostati veliki modni hit.