Onajn kupovina ima bezbroj prednosti, ali nosi sa sobom ogromne rizike. Pored uobičajenog straha da ćete biti prevareni, tu je i onaj da vam odevni predmet koji ste naručili neće odgovarati. Kako biti siguran da ne grešite kada kliknete na "Kupi"?
Bez obzira na to koji se odevni predmet prodaje putem interneta, s njima nikad ne možete da budete sigurni — nešto što je vaša veličina može da vam stoji loše, nešto što je izgledalo vrlo kvalitetno može da izgleda loše napravljeno, jeftino i iznošeno.
Kako biti siguran da je ono što kupujete baš za vas? Obratite pažnju na ove detalje na fotografijama jer upravo one kriju tajnu kvaliteta i veličine.
- Odevni predmet nije prikazan na modelu
Odeća koja se na prodajnim sajtovima ne reklamira na ljudima već na ofingerima obično se ispostavi kao razočarenje jer tako ne možete da znate kako određeni odevni komad stoji na vašem tipu građe. Recimo, neka tunika s prugama može da izgleda prelepo na fotografiji na kojoj je položena na sto, ali kada je obučete učiniće da stomak i kukovi izgledaju veće i vizuelno vam dodati nekoliko kilograma!
- Model je tu, ali stoji u neprirodnoj pozi
Manekenke na pistama ne hodaju bez razloga onako kako smo navikli — one ne prave nagle pokrete, ne krive trup, ne poziraju u komplikovanim pozama, već jednostavno hodaju i pokazuju kako odeća stoji. U slučaju modela na fotografijama koji su namešteni u neprirodne položaje, nije moguće videti kako zaista određeni odevni predmet izgleda na telu.
- Model ima drugačiji tip građe ili ten
Jasno je da nešto što jednoj ženi stoji kao saliveno, za drugu može da bude potpuni promašaj i da se u tome ne oseća prijatno, a isto važi i u slučaju žena čije fotografije reklamiraju određenu odeću. Uvek obratite pažnju na to koliko vam je po građi ili tenu sličan model i tako ćete najbolje znati hoćete li biti razočarani kada željeni predmet stigne i u njemu stanete ispred ogledala.
- Model rukama prekriva odeću
Svako neprirodno podizanje ruke i prekrivanje detalja na odevnim predmetima je sumnjivo, naročito ukoliko se ruka modela nalazi ispred okovratnika jer može da krije nekvalitetan porub i sl.
- Model stoji ispred previše lepe pozadine
Fotografije kojima se odeća nudi za prodaju moraju da budu lepi, ali imajte u vidu da i najprestižniji brendovi preferiraju da svoje komade prikažu na devojkama koje stoje ispred bele pozadine. Što više detalja i lepe scenografije — to je veća namera da se skloni fokus s odeće i da se ona učini prijatnijom za oko. Da li je tajna loš kvalitet materijala ili nešto drugo, ne možete da znate, ali u svakom slučaju izbegavajte odeću s "prenatrpanom" pozadinom.
- Fotografije su neobično sečene
Ako primetite da su fotografije pantalona sečene tako da se one ne vide u celosti, očigledno je cilj da se nešto sakrije i bolje ih izbegavajte.
- Artikal koji se prodaje je kombinovan s nečim jarkim
Ono što se nudi trebalo bi da bude u fokusu fotografije, što znači i da crne pantalone ne smeju da budu manje efektne od, recimo, crvenog sakoa koji je tu samo da ulepša prizor. Na taj način drugi predmet skreće pažnju s onoga koji želite da kupite, a to nikad nije dobar znak.