icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

probajte odmah!

I ISHRANA UTIČE NA TO KOLIKO SE ZNOJIMO: Evo koje namirnice treba da jedete u letnjim mesecima

Podeli:

Ako se na visokim temperaturama znojite više nego drugi, moguće je da je problem u vašem načinu ishrane

foto: Shutterstock
foto: Shutterstock

Izlučivanje znoja je normalan proces ljudskog organizma koji imaju važnu i korisnu ulogu: na taj način se eliminišu toksini. Međutim, ova normalna funkcija spada u one koje i te kako mogu da izazovu neprijatnost u društvenim situacijama, naročito kada je prekomerna.


Preterano znojenje može da se dogdi zbog više stvari, a ako želite da ga pobedite najvažnije je da održavate pH vrednost kože u ravnoteži jer bakterijama ne prija bazno okruženje. U tome vam može pomoći i — hrana.


Šta jesti?


Unos kalcijuma je veoma važan jer on pomaže telu u regulisanju temperature, a neophodno je i da pojačate unos tečnosti i namirnica koje su bogate vodom. Pored toga, bitnu ulogu igraju vitamini B kompleksa, antioksidansi, magnezijum... Sve to i još mnogo, mnogo više može se naći u sledećim namirnicama.

 

  • mleko i mlečni proizvodi
  • lubenica
  • jagode
  • krastavac
  • zelena salata
  • tikvice
  • losos
  • govedina
  • jaja
  • maslinovo ulje
  • spanać
  • bademi
  • semenke bundeve

 


 

Inicijalizacija u toku...