icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

DOTERAJTE LINIJU PRED LETO

SPECIJALNA DIJETA 5 faktora zaludela je Holivud: Za pripremu jela potrebno 5 minuta, svako jelo ima 5 sastojaka!

Podeli:

Ovo je jedna je od najpopularnijih dijeta među svetskim zvezdama.

foto: Profimedia
foto: Profimedia

Dijeta 5 faktora  se ne bazira na gladovanju, niti na striktnom uzdržavanju od pojedinih namirnica.

 

Na ovaj način svoja savršena tela održavaju Hale Beri, Ališa Kiz, Eva Mendez, ali i  Robert Dauni Džunior, Brendon Frejzer i Bendžamin Bret.

 

 

Sastoji se od pet obroka dnevno, za pripremu jela potrebno je svega pet minuta i pet sastojaka za svako jelo.

 

Ališa Kiz svedoči da sa ovom dijetom nema gladovanja.

 

- To je, stvari, usvajanje zdravog načina života, pa nemate osećaj da vam nedostaje hrana koju volite - kaže pevačica.

 

U svakom receptu nalazi se pet namirnica, a uz to je potrebno odraditi pet jednostavnih vežbi nedeljno i vrlo brzo ići u šoping po manju odeću.

 

 

Svake nedelje imate i jedan dan za kršenje pravila, kad možete da uživate u hrani koju najviše volite.

 

To se posebno dopalo glumici Evi Mendez koja kaže:

 

- Ova dijeta mi je promenila život. Ne samo što se osećam bolje nego ikad, nego bez osećaja krivice mogu sebi da priuštim picu kad god poželim – i to me čini srećnom! - rekla je ona jednom prilikom. 

 

U ovoj dijeti se kombinuje pet grupa namirnica: belančevine, ugljenihidrati, nezaslađeni napici, zdrave grickalice i začini.

 

 

Autor ovog načina ishrane, Harli Pasternak, posebno u grupi belančevina preporučuje belance jer ne sadrži zasićene masne kiseline i holesterol, a može da se upotrebljava na bezbroj načina.

 

Na spisku su zatim belo meso, naročito ćuretina zbog malo masnoća a visokog procenta cinka, gvožđa, kalijuma, fosfora i vitamina B. Nikako naravno ne treba zaboraviti ribu i plodove mora.

 

Principi dijete:

 

1. Jesti 5 obroka dnevno
2. Slediti 5 kriterijuma pri svakom obroku
3. Provesti 5 minuta u pripremanju svakog obroka, koristeci do 5 sastojaka
4. Vežbati 25 minuta 5 dana u nedelji, tokom 5 nedelja
5. Jedan dan u nedelji jesti po želji

 

Glad, Dijeta, Ishrana, Hrana, Frižider
foto: Shutterstock

 

5 ključeva za mršavljenje:

 

1. Metabolizam – brži metabolizam sagoreva više kalorija
2. Vežbanje – 25 minuta dnevno pet dana u nedelji
3. Dobre kalorije – konzumirajte pravu hranu sa malim brojem kalorija
4. Glikemijski indeks – nizak glikemijski indeks nivo šećera u krvi održava stabilnim
5. Odmor i oporavak – redukujte kortizol – hormon stresa

 

mršavljenje, kako brzo smršati, Kako smršati, kilogrami, dijeta, struk
foto: Profimedia

 

5 kriterijuma za svaki od pet obroka tokom dana

 

1. Malo masnoća, kvalitetni proteini
2. Nizak glikemijski indeks UH
3. Vlakna
4. Zdrave masnoće
5. Pića bez šećera

Nedelja je predviđena kao dan za ‘varanje’ – jedite šta hoćete

 

 

Inicijalizacija u toku...