icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

POKUŠAJTE I VI

Mršavljenje BEZ ODRICANJA - da li je moguće? Isprobajte ovih 7 TRIKOVA koji će vam pomoći da skinete VIŠAK KILOGRAMA

Podeli:

Da li ste ikada zamišljali koliko bi bilo dobro da bez velikih promena u ishrani uspete da skinete višak kilograma?

foto: Shutterstock
foto: Shutterstock

Dijeta je nešto što je svako od nas bar jednom iskusio i uglavnom nam je teško da se nateramo da rigorozne načine ishrane kako bismo liniju doveli do savršenstva.

 

Često nismo spremni na odricanja i na prihvatanje nečega što nam ne pričinjava zadovoljstvo, a dijeta je upravo to. Međutim, postoje mali trikovi kojima možete uticati na kilograme i bez napornog računanja kalorija, izgubiti višak kilograma koji vas nervira.

 

  • Koristite male tanjire

 

Oči su uvek gladne, a ukoliko hranu sipate u manje tanjire, vizuelno ćete postići efekat punog tanjira, a poješćete manju količinu i zapravo ćete videti da vam to sasvim odgovara.

 

  • Nabavite tanjire u plavoj boji

 

Plava boja je odličan kontrast, osim ako su vam namirnice u toj boji, što je malo verovatno. Veruje se da to deluje na apetit tako što ga smanjuje i samim tim nećete pojesti onolike hrane koliko biste hteli. Neke studije su pokazale da ćete jesti više ukoliko se hrana poklapa sa bojom tanjira.

 

  • Duže žvaćite

 

Možda i najvažniji savet je da jedete sporo jer mozgu je potrebno 20 minuta da shvati da je organizam sit, te mu dajte vremena. Ako jedete prebrzo i malo žvaćete onda ćete se i prejesti, a vaš mozak će vam kasno javiti tu informaciju.

 

  • Više šetajte

 

Fizička aktivnost je jako važna, stoga lagana šetnja je savršeno rešenje za prikupljanje nove energije.

 

  • Tuširajte se hladnijom vodom

 

U našem telu postoje masti koje nam između ostalog podižu i temperaturu, a tuširanjem hladnijom vodom možete uticati na njihovo malo smanjenje. Najviše ovih masti imate na vratu i grudima.

 

  • Koristite žvakaće gume

 

Neke studije su pokazale da žvake mogu smanjiti osećaj gladi ukoliko ih žvaćete najmanje 45 minuta. Naravno, gledajte da budu bez dodatih šećera.

 

 

Možda i znate da naš organizam nekad može da pomeša osećaj gladi i žeđi, tako da ne dozvolite da se to i dogodi. Pijte dosta vode, a to će vam pomoći za kompletan organizam i celokupno stanje.

 

 

Inicijalizacija u toku...