icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

njen režim

Možete je iskopirati od DORUČKA do VEČERE: Jelovnik Ane Nikolić uz koji je smršala 50 kilograma

Podeli:

Ana Nikolić je liniju vratila do savršenstva strogim režimom, a sada je podelila kako izgleda svaki njen obrok, rutina i dala savete svima koji žele da prate njen plan ishrane

foto: Antonio Ahel/ATAImages
foto: Antonio Ahel/ATAImages

Pevačica Ana Nikolić uvek nas oduševljava svojim modnim izdanjima, a, kako se priča, uspela je da smrša više od 50 kilograma. Ona je otkrila kako je regulisala svoju kilažu i kako izgleda njena dijeta.

 

Ana je navela kako izgleda 7 dana zdrave ishrane koje se pridržava.

 

Moja tajna kako sam smršala: nešto najbitnije je unos tečnosti. Imam svoju jutarnu rutinu. Čim ustanem pijem 2 čase vode. Nekad sa limunom, a nekad bez.

 

Posle toga sledi moj doručak, često je to jaje na oko uz paradajz ili neko drugo povrće. Nekad možda i samo sveža salata ili pahuljice. Za vreme ručka jedem belo meso ili ribu sa barenim povrćem. Izbacila sam ugljene hidrate (belo bršno), držim se unosa kalorija od 1000kcal do 1200kcal.

 

Slatkiša sam se odrekla skroz. Meso takođe sem ribe. Ako mi bas padne šećer onda pojedem kašiku nutele i zamislim da sam pojela sve. Skidanje viška kilograma je stvar psihe — rekla je Ana i dodala:

 

— Čovek mora čvrsto da odluči da nešto želi da promeni i samim tim će uspeti. Prvih mesec dana je teško, ali navikneš se. Uz pomoć tableta za mršavljenje nisam osećala glad i nisam imala potrebu da večeram.

 

Ako ogladim u kasne sate pojedem nešto od povrća. Šargarepa, krastavac ili samo zelenu salatu. Što manje slano to bolje. Pijem 2 do 3 litra vode dnevno. Nekad i 4 — ističe ona.

 

1 / 11 Foto: Antonio Anhel/ATA images

 

JELOVNIK

 

DORUČAK:

 

2 jajeta na oko uz jedan paradajz

Jogurt sa pahuljicama i 1 voće

jabuka i šaka oraha

kajsija/trešnje sa jogurtom

 

RUČAK:

 

supa od brokolija

pržene paprike sa rižom

losos i spanać

pečurke sa lukom i belo meso

zelena salata sa tunjevinom/škampima

zelje sa ribom

 

VEČERA:

 

jogurt

neke voćke

 

Uz sve to pevačica svakodnevno trenira.

 

 

Inicijalizacija u toku...