Eventima
Biće to koncert na kom će publika sedeti i nadam se uživati u pesmama, zvuku, scenografiji i svetlu. Trudićemo se da koncert bude zaista poseban. Snimaćemo ga audio i video i nadam se objaviti DVD izdanje kasnije. Za Veliku salu Doma omladine Beograda sam emotivno vezan i u poslednjih 15 godina sam dosta nastupao u njoj kao muzičar, ili radio kao ton majstor drugim izvođačima. To je jednostavno najbolja koncertna sala u gradu
Bremeplo
Neke od tih pesama su nastale relativno davno kao skice koje nisam uspeo da uobličim i nađem prava rešenja za pojedine delove i strofe. U tome mi je najviše pomogao Peđa Milanović Pastorijus. Zajedno smo ih uobličili do kraja, a Peđa im je udahnuo jedan novi kvalitet, prevashodno sintisajzerima, čiji je zvuk jednostavno prelep i nenametljiv. Dalje se sve samo otvaralo. Sa Danicom Borisavljević sam već ranije imao dogovor da napravimo jedan instrumental ili neku vrstu muzičkog dijaloga. Za Nagradu za strah sam davno odlučio da mandolu svira moj prijatelj Dejan Lalić (Orthodox Celts). Odjavu u Plovnom putu sam dugo radio sa jednom polu partizanskom temom koju nikako nisam uspeo da odsviram da ima nekog smisla, ali nisam od nje odustajao, a Miki Ristić (Darkwood Dub) je taj rebus rešio veoma lako i odsvirao je na svoj način. Bremeplov je pesma sa, verovatno, najviše gitarskih kanala od svih pesama koje sam do sada snimio. Dosta vremena sam potrošio na editing Uzinih i Pitijevih (gitaristi Goribora) gitara jer jednostavno nisam mogao da odlučim šta da ostavim, a šta da izbacim. Čak je postojala ideja da napravim tri verzije iste pesme
Bremeplov
Dve bitne razlike između knjige Bremeplov i knjige Za ovde ili za poneti su u tome što u prvoj ima više pesama koje su i muzički snimljene, dok u drugoj postoje i četiri kratke priče. Teme su, uglavnom, u vezi sa događajima iz mog života ili života mojih prijatelja, rođaka
Biće to veoma iskren album, kao i svi prethodni, sa meni možda dve najdraže pesme koje sam do sada napisao