Ipak, mnogo je veća i značajnija uloga Exita na promovisanju i (re)brendiranju Srbije u svetu na najpozitivniji način. Godišnji doprinos EXIT-a pozitivnom imidžu Srbije po procenama CNN-a iznosi 87 miliona USD
Nije lako promovisati Srbiju kao turističku destinaciju zbog tereta prošlosti i urušene infrastrukture, ali zahvaljujući Exitu i našim sportistima, kao najboljim turističkim proizvodima, učinili smo mnogo na privlačenju stranih turista, ali i investitora
Kako predstaviti naš slučaj međunarodnim medijima Serbia On The Road
Kao novinar smatram da je veoma važno promovisati ono što se dešava u sadašnjem vremenu i pri tome misliti na publiku kojoj se obraćaš. Kada se priprema priča mora se voditi računa da li bi ona bila interesantna nama, a da nismo iz Srbije
I am Serbia
Da bi uspeli da promovišete sebe ili svoju zemlju morate poštovati zdrav, pozitivan sistem vrednosti u kome su glavne stavke poštovanje svih ljudi i naručito protivnika, poverenje, jedinstvo i predanost. Ukoliko poštujete sistem vrednosti, volite posao koji radite i ponašate se u skladu sa onim što zaravo jeste svaki uspeh je zagarantovan
Say Serbia Serbia Through American Eyes
I am Serbia