Na ovaj način Adria Media Group kao društveno odgovorna kompanija svoju brigu o mladima i svojim budućim kadrovima podiže na novi nivo jer model projektnog studiranja predstavlja suštinski model punog tržišnog povezivanja kompanije i institucija visokog obrazovanja. Ne samo da se direktno utiče na modifikaciju studijskih programa prema realnim kadrovskim potrebama na tržištu medija već se otvara prostor za sigurno zapošljavanje ovako formiranih mladih i obrazovanih ljudi i predstavlja dobar primer rešenja pitanja nezaposlenosti. Adria Media Group se nada da će svojim primerom zajedno sa svojim novim partnerom, Univerzitetom EDUCONS, pokrenuti sličnu dobru praksu i kod drugih kompanija –
- Ovaj ugovor je početak transformacije statusa Univerziteta Educons ka fondiranoj ustanovi čime se ulazi u svetske trendove visokog obrazovanja takozvanog projektnog studiranja gde će i naučno-istraživački rad i transferi znanja biti podređeni potrebama kompanija jer je to i jedini opravdan razlog raison d’etre (smisao postojanja) i funkcija visokog školstva kao servisa privrede – izjavio je prof. dr Aleksandar Andrejević nakon potpisivanje ugovora.