Influenserka kako prenose mediji nalazi se pred bankrotom.
Blogerka Zorana Jovanović poznatija kao Zorannah jedna je od prvih devojaka koja je počela da se snima i fotografiše za društvene mreže, odnosno jedna je od prvih koja je upravo od raznih platformi na internetu počela da zarađuje.
Njen posao se razrađivao i ona je vremenom stekla mnogo klijenata sa kojima je imala dogovorene saradnje od kojih je zarađivala. Međutim, sada su se pojavili navodi da su saradnici počeli da otkazuju kampanje popularnoj blogerki.
— Zorana je u ozbiljnom problemu, ako ovako nastavi uskoro će bankrotirati. Nakon što joj je ugašena firma, njoj su reklame na društvenim mrežama bile glavni izvor prihoda, a sada je i to počelo da nestaje — rekao je za "Alo" izvor blizak Jovanovićevoj koji je želeo da ostane anoniman.
— Ljudi su masovno počeli da joj otkazuju saradnju, a u poslednje vreme je izgubila najjače klijente koji najbolje plaćaju. Nijedan ozbiljan brend ne želi da sarađuje sa njom, pojavila su se nova lica koja imaju veći odziv kod javnosti i smatraju da ona više nije toliko uticajna koliko je ranije bila — objašnjava izvor za "Alo" kako se Zorana nosi sa poslovnim neuspehom.
— Zorana je iz očaja prihvatila saradnju sa manje poznatim brendovima, bitno joj je da je prisutna u tom svetu i da se ne primeti da je u krizi. Nije uspela to da sakrije, pa su se tako na društvenim mrežama pojavili komentari nekih ljudi koji je nazivaju propalom blogerkom. Ona se trudi da ne pridaje značaja negativnim komentarima, ali isitna je da je sve to jako pogađa — zaključio je sagovornik.