Dok jednom ne smrkne, drugom ne svane, rekli bi neki.
Nakon što su, zbog toga što im je kraljica zabranila da koriste naziv svojih titula vojvode i vojvotkinje od Saseksa kao brend, princ Hari i Megan Markl bili prinuđeni da prestanu da koriste svoj zajednički profil na Instagramu nazvan Sussex Royal, 15-oro ljudi je ostalo bez posla.
Među njima je bio i Dejvid Votkins, koji se smatra čarobnjakom digitalnog marketinga i koji je stajao, između ostalog, iza pomenutog profila. Ipak, on nije dugo gledao oglase za posao — Kejt Midlton i princ Vilijam odmah su ga angažovali!
Iako ima svega 27 godina, Votkinsa mnogi smatraju velikim marketinškim magom i veruju da je on bio "tajno oružje" Megan Markl, a ubuduće će, kako javlja Dejli mejl, brinuti o digitalnoj komunikaciji i društvenim mrežama vojvode i vojvotkinje od Kembridža, a njegova stranica na LinkedIn-u pokazuje je da je još prošle nedelje započeo rad na jačanju njihovog imidža.
Britanski mediji dodaju da je on posebno blisko sarađivao s Megan Markl, koja ga je "ukrala" modnoj kući Barberi, a naročito je uživao u interakciji s Meganinim fanovima.
Ono što je u vezi s ovim profilom bilo posebno interesantno jeste to je da je on u dva navrata uspeo da naljuti britansku kraljevsku porodicu i skrene pažnju s njih na — Megan. Naime, u dve prilike kada je bilo dogovoreno da će u centru pažnje medija biti princ Čarls (u januaru) i njegova supruga Kamila Parker (u martu) i njihove aktivnosti i planirani govori, na profilu Sussex Royal osvanule su očigledno starije fotografije Megan Markl i izveštaj o njenim ranijim posetama jednom azilu za pse i Nacionalnom teatru, zbog čega su svi pisali samo o tome šta je Megan obukla i rekla. To je, razume se, razbeseno porodicu.
Jesu li to bile Votkinsove ideje i možemo li da očekujemo nešto slično i kod Kembridžovih? Jedva čekamo da vidimo!