U ekskluzivnoj saradnji, MTV EXIT (End Exploitation and Trafficking - Zaustavimo eksploataciju i trgovinu ljudima) i bend Black Iris, zajedno s pevačicom grupe Best Coast, Betani Kosentino, udružili su se s vodećom svetskom agencijom za oglašavanje, Y&R, kako bi stvorili muzički spot koji za cilj ima podizanje svesti o trgovini ljudima. Spot When Will I Feel Love snažno ističe opasnost od trgovine ljudima i njenu povezanost sa seksualnom eksploatacijom, posebno mladih žena.
Spot će premijerno biti prikazan na svim MTV-jevim on-air i online kanalima širom sveta 14. februara 2011. i biće dostupan na iTunes-u od 14. februara na adresi http://itunes.apple.com/us/album/when-will-i-feel-love-feat/id417870235?ls=1.
Prihodi od prodaje ovog singla na iTunes-u biće donirani anti-trafficking organizacijama koje rade na spašavanju i rehabilitaciji žrtava trgovine ljudima.
When Will I Feel Love je novi muzički spot iz serije saradnji MTV EXIT fondacije, a reč je o inovativnom i kreativnom pristupu koji spaja muzički sadržaj s MTV-jevom društveno odgovornom porukom o opasnostima i posledicama trgovine ljudima. Uz podizanja svesti o trgovini ljudima koja je povezana sa seksualnom eksploatacijom, ovaj spot takođe naglašava kako mlada žena lako može biti prevarena i time uvučena u lanac trgovine ljudima. Spot će biti prikazan na svim MTV-jevim platformama u 161 zemlji za više od 640 miliona domaćinstava širom sveta. Serija je pokrenuta 2008. godine i do sad su ostvarene saradnje s najuticajnijim izvođačima u rok muzici i stvoreni su upečatljivi spotovi koji su gledaoce širom sveta upućivali u ovaj rastući problem. Radiohead su započeli seriju spotom All I Need, koji je osvojio brojne nagrade, a zatim su usledili The Killers, 2009., sa spotom Goodnight, Travel Well. 2010. godine su Muse i MTV EXIT zajedno stvorili MK Ultra. MTV EXIT televizijski program je produciran bez zaštićenih prava i besplatno za sve mreže za emitovanje programa i organizacije. Ceo program je takođe dostupan za streaming na www.mtvexit.org.