Popularna pevačica postala je zaštitno lice poznate modne kuće, a njene fotografije na društvenim mrežama prijatno su iznenadile armiju njenih obožavalaca.
Modna kuća Kenzo objavila je da je Britni Spirs postala zaštitno lice njihove nove kolekcije pod nazivom Memento N° 2 line.
Fanovi se ne smiruju od kako je Britni na Instagramu objavila promotivne fotografije, a saradnju sa kućom Kenzo najavila je još u novembru prošle godine godine kada je objavila sliku sa Peterom Lindbergom i napisala da radi na tajnom projektu.
Kolekcija je mladalačka. Na snimanju smo se baš zabavljali. Prvi put radim ovako nešto i iskreno bilo mi je veoma čudno. Navikla sam da snimam u studiju ili nekom zatvorenom prostoru a sve ovo se odigralo na ulici. Na sebi sam imala prmiskuitetnu odeću ali na kraju je sve ispalo odlično", navodi Britni.
Britni je rekla da sada kao majka dvoje dece više vodi računa o tome šta oblači. Ranije nije planirala šta će da obuče, jednostavno bi otvorila orman i odabrala najluđu stvar.