Na platou ispred RK Srbijateks na Terazijama, uz scenografiju beogradskog kolektiva Dokukino/DKQ od kesa i drugih materijala i izložbu umetničkih kreacije Nane San i Katarine Rašić od otpadne plastike, posetioce je pozdravila Madona Zorjani, dete svratišta, jedna od najuspešnijih prodavaca ovih uličnih novina.
Novi broj Licaulice obračunava se sa ekološki opasnim plastičnim kesama. Posetioci su tokom Kreacikliranja mogli da od posebno obučenih prodavaca iz Svratišta za decu ulice kupe novi broj ovih uličnih novina, kao i da zamene donetih deset plastičnih kesa za ekološki platneni ceger.
Liceulice izlazi jednom mesečno, a prodaju ih beskućnici, mladi ulice i najugroženiji pripadnici marginalizovanih grupa. Jedan primerak košta 100 dinara, a polovina ove sume je zarada prodavaca, dok se preostali novac koristi za dalji razvoj novina, obuku ovih svojevrsnih kolportera i slične volonterske programe. Projekat koalicije okupljene oko Smart Kolektiva podržali su USAID preko Instituta za održive zajednice, Agencija za evropske integracije i saradnju sa udruženjima Grada Beograda, kompanija Telekom Srbija, brojne kompanije i javne ličnosti.