Benisio del Toro nije samo ugledni glumac već i sve traženije lice za reklame i kampanje. Nakon zlatnog magnum sladoleda koji je reklamirao tokom leta, angažovan je i kao zaštitno lice Kamparijevog kalendara za 2011.
Crvena afera naziv je projekta koji predstavlja raskid sa tradicijom - u 12 godina dugoj istoriji zgodni Portorikanac će biti prvi muškarac u glavnoj ulozi i naslediće poznate kampari žene poput Salme Hajek, Eve Mendes, Džesike Albe i Olge Kirilenko.
- Velika mi je čast što sam ušao u istoriju. U dobrom sam društvu sa svoje tri amige Salmom, Evom i Džesikom. Slike koje će krasiti kalendar su vrlo filmične i bilo je vrlo zabavno snimati ih. Jedva čekam da vidim rekaciju ljubitelja kamparija na stil i dramu izdanja za 2011. - rekao je Del Toro na promociji kalendara održanoj u Milanu.
- Odlučili smo se za nov i uzbudljiv pravac u izdanju kojim proslavljamo 150 godina postojanja kamparija - kazao je Bob Kunc-Koncevic, izvršni direktor Grupe Kampari.
- Kad smo odlučili da prekinemo tradiciju i angažujemo muškarca za nosioca kalendara, Benisio nam je prvi pao na pamet kao savršen izbor. Svojom magnetskom harizmom i autentičnom pojavom on je oličenje naprednog razmišljanja i kospomolitskih ideja koje stoje iza našeg brenda.
Ugledni švajcarski fotograf Mišel Komt, u čijem su portfoliju slike nekih od najlepših žena sveta, angažovan je za vizuelni identitet kalendara. On ga je zamislio kao uzbudljivu filmsku avanturu prepunu intriga sa živopisnim likovima, prelepim ženama koje treba spasiti i Del Torom kao harizmatičnim herojem (koji nosi odela Ermenegildo Zenja).
Kampari kalendar brzo je postao jedan od najcenjenijih umetničkh kalendara na svetu. On se distribuira u ograničenoj seriji od 9.999 primeraka i predstavlja pravi kolekcionarski luksuz za malobrojne srećnike koji ga dobiju.