nije mogla da pređe preko toga

Nakon 57 godina, stavila je tačku: Ovako prolaze oni koji šire tračeve o kraljici Elizabeti

0

Ukoliko ste mislili da najmoćnija žena na svetu može da pređe preko toga što neko priča o njenom donjem vešu, razmislite ponovo...

foto: Profimedia
foto: Profimedia

Kompanija koja je britansku kraljevsku porodicu decenijama snabdevala donjim vešom ostala bez prestižnog posla.

 

"Rigbi i Peler" kompanija koja proizvodi donji veš čitavih 57 godina bila je "zvanični snabdevač" britanske kraljice i drugih dama iz kraljevske porodice. Ali kada je Džun Kenton, koja je ovu kuću transformisala u vodeći svetski brend na ovom polju, napisala knjigu...

 

Kentonova ima 82 godine i ostala je u upravnom odboru "Rigbija i Pelera" i nastavila da vodi brigu o brushalterima za kraljicu čak i posle 2011, kada je većinski paket deonica kupila belgijska kompanija Van de Velde.

 

 

Poslovni odnos Džun Kenton s kraljicom Elizabetom II završen je ubrzo pošto je u martu 2016. objavljena njena knjiga pod naslovom "Storm in a D-Cup" ("Oluja u D-korpi"), piše "Dejli ekspres".

 

Kentonova i njen suprug kupili su 1982. kompaniju "Rigbi i Peler" za 20.000 funti, a 29 godina kasnije, svoj udeo Džun Kenton prodala je za osam miliona funti.

 

Ali, u utorak je otkriveno da je kompanija izgubila "kraljevske preporuke" koje je imala od 1960. godine, jer je Kentonova pisala o uzimanju kraljičinih mera, detaljno opisujući kako je kraljica tada bila polugola, a da su se u prostoriji nalazili i njeni korgiji.

 

U knjizi su takđe izneti i intimni detalji o probama princeze Dajane, Kraljice Majke i princeze Margarete.

 

Nastavak na sledećoj strani.

foto: Profimedia

Kentonova je promovisala knigu predstavljajući se kao vodeći britanski "si*olog", a jedan od slogana bio je da i "najvećim damama treba dobra podrška", a detaljno je opisivala i prvu probu sa kraljicom koja sada ima 91 godinu.

Treba li da vam kažem šta radim?", pitala je kraljica Kentonovu. "Pravim se da slušam Margaretu, i onda, kad ona izađe, poručim ono što želim."

U intervjuima, Kentonova je otkrila i da je ledi Di ne samo dolazila na probe, već i poručivala kupaće kostime dizajnirane u Izraelu i prihvatala reklamne plakate na kojima su bile manekenke u donjem vešu i kupaćim kostimima, da bi ih dala prinčevima Vilijamu i Hariju koji su u to vreme bili na Itonu.

 

 

Juče je i zvanično potvrđeno da je prekinuta saradnja britanske kraljevske kuće sa ovom kompanijom, kao i da će "Rigbi i Peler" morati da povuku sve reklamne materijale koji bi ukazivali na to da su bili zvanični snabdevač kraljevske porodice, ali je portparol Bakingemske palate izjavio da "nikada ne komentarišu pojedinačne kompanije".

 

Uzgred, brushalteri kuće "Rigbi i Peler" koštaju više od 110 evra, a i gaćice su skoro toliko.

 

makonda-tracker