Rođena je na današnji dan 1948. godine, poznata je po neverovatnim glasovnim sposobnostima, ima dva stila pevanja, a te godine kada se rodila niko nije mogao pretpostaviti da će njen život biti zasnovan na intrigama i kontroverzama.
Ona je pevačica, model i glumica, a svojom pojavom na sceni sedamdesetih godina postavila je nove granice eksperimentisanja i pokrenula nepresušnu inspiraciju.
Družila se sa glumcima i fotografima, bila u ljubavnim vezama s velikim imenima, a zahvaljujući svom burnom životu i otvorenom iskazivanju stavova o brojnim pitanjima, postala je legendarna.
Rođena je 19. maja 1948. na Jamajci, njen prvi velliki hit je Slave to the Rhythm, često je pevala i na francuskom. Ona je neponovljiva Grejs Džons.
Njeni roditelji su se u potrazi za poslom odselili u Ameriku, dok su Grejs i njena braća ostali sa babom i dedom. S trinaest godina se pridružila roditeljima u Njujorku, dve godine kasnije je postala plesačica, a već sa 18 je potpisala ugovor za modela.
Početkom sedamdesetih je otišla u Pariz i za jako kratko vreme već bila na četiri naslovne strane. Svi su bili oduševljeni njenom drugačijom lepotom.
Družila se sa Karlom Lagerfeldom, a jedan od njenih prvih incidenata je kada se pojavila gola sa ogrlicom od kostiju na žurci koju su organizovali francuski političari u svom glavnom gradu. Njen komentar na to je bio da se nije desilo ništa strašno.
Teško je reći šta je sve Grejs Džons, ali sigurno je da njena pojava izaziva snažno osećanje, a magazin Vogue ju je opisao kao kraljicu mode.
Njen izgled je trpeo različite transformacije, a za naslovnu stranu albuma Nightclubbing njeno telo i lice su bili obloženi crvenim bojama dok je na sebi samo imala Armani sako.
Imala sam grozne veze zbog svog temperamenta
Sve njene veze su bile burne i nesvakidašnje, a njeno prijateljstvo sa Endijem Vorholom je bilo takvo da mu je ona čak postala muza. Zahvaljujući Žanu Polu Gudeu, Grejs je menjala svoj izgled, a njega su mnogi smatrali manipulatorom i čovekom koji joj vodi karijeru. Ipak, ona ga je opisala kao jedinog pred kim su joj klecala kolena. Međutim, njihova veza je bila osuđena na propast još od početka, bez obzira što su 1979. dobili sina, ipak su se rastali.
Glumila je sa Arnoldom Švarcenegerom u filmu Conan the Destroyer, a ta uloga joj je donela i onu u Bondovom filmu A View to a Kill iz 1985. godine.
Nakon propalih veza usledile su nove. Grejs je upoznala jednog Šveđanina u Sidneju koji je postao njen telohranitelj, a potom i partner. Ona ga je "ubacila" u jedan od filmova o Džejmsu Bondu i lansirala u zvezde. Nakon velikog uspeha, ipak su se udaljili i razdvojili. Davne 1989. se ponovo udala, sada za producenta albuma Krisa Stenlija, ali nakon dve godine su se razveli.
Sredinom devedesetih godina udala se za svog drugog telohranitelja, ona je tada imala 48, a on samo 21 godinu. Brak je trajao osam godina, a Grejs se nikada nije oglašavala o ovoj temi iako je prilično transparentna kada je privatni život u pitanju.
- On je moju kratku kosu koristio kao platno, uvek je uspevao da promeni izgled, iako je sama frizura dosta limitirajuća. A i ja sam takva žena – uvek sam u potrazi za nečim novim. Željna sam promena. Na kraju krajeva, frizura je deo mog stila, performansa kojeg priređujem publici. Sada kada razmišljam, potpuno je logično da je moj prvi orgazam bio baš sa Andreom. Njegovi prsti su magični. Nikada nisam imala takav seks, kao što je to bilo sa njim. Seks neke izmišljene ere, drugog solarnog sistema. Uvek je počinjao poljupcem, a završavao se potpunim telesnim angažmanom. Osećala sam se kao da vreme ne postoji, savijao me je, obavijao i zadovoljio - tako je govorila o svom frizeru Andreu.
Grejs Džons je neponovljiva i jedinstvena žena svetske muzičke scene, danas živi u Londonu i ostaje pri stavu da je uzbudljivije biti zlikovac.