sve je jezivije

UZNEMIRUJUĆE, bolesno, zlo! Salma Hajek i njen muž na UDARU nakon Balensijaginog skandala

1

Tviteraši uglas pozivaju glumicu Salmu Hajek da kaže bilo šta povodom ogavnih poteza kompanije na čijem je čelu njen muž

foto: EPA-EFE/CHRISTIAN MONTERROSA
foto: EPA-EFE/CHRISTIAN MONTERROSA

Ime meksičko-američke glumice Salme Hajek ovih dana je preplavilo Tviter, a razlog nije njena nova uloga ili izvanredno modno izdanje. U pitanju je nešto, najblaže rečeno, skandalozno i odurno.


Modna kuća Balensijaga našla se nedavno na udaru kritika jer u svojoj najnovijoj kampanji, kojom najavljuje kolekciju za proleće i leto 2023. predstavlja decu okruženu sado-mazohističkim predmetima, kako drže plišane igračke u erotskoj BDSM opremi. 


Kakve to veze ima sa Salmom Hajek, pitate se?

 

Balensijaga je, naime, ćerka-firma kompanije Kering, čiji je izvršni direktor Fransoa-Anri Pino, suprug poznate glumice. To, međutim, nije sve – priča ide korak dalje i još je bizarnija i više uznemirujuća.

 

Selma Hajek, Salma Hajek, Fransoa-Anri Pino
foto: EPA-EFE/NINA PROMMER

U vlasništvu ove kompanije nalazi se i aukcijska kuća Christie's, koja u svojoj ponudi ima više "umetničkih dela" koja su šokirala sve na društvenim mrežama. U pitanju su figure dece sa genitalijama umesto usta, slike kastrirane dece, odsečenih glava itd, koje nećemo podeliti.


Fransoa-Anri Pino i Salma Hajek još uvek se nisu oglasili povodom skandala, a od poznatih ličnosti koje su sarađivale sa Balensijagom, do sad se javnosti obratila samo Kim Kardašijan, koja je istakla da je i sama, kao majka četvoro dece, potresena i zgrožena i da razmišlja o svom odnosu sa brendom.

 

1 / 3 Foto: EPA/ NINA PROMMER


Ipak, tviteraši posebno pozivaju Salmu Hajek da da svoj komentar, budući da je sa porodicom prisustvovala događajima modne kuće Balensijaga i da je njen suprug na najvažnijoj poziciji u firmi koja stoji iza ogavnih "umetničkih dela" i kampanje.

 

Fransoa Anri Pinoa, Selma Hajek, Salma Hajek
foto: EPA-EFE/ANDY RAIN

Inače, Demna Gvasalija, gruzijski dizajner i kreativni direktor Balensijage izvinio se zbog kampanje.


Želim da se lično izvinim zbog pogrešnog umetničkog izbora koncepta za kampanju s decom i preuzimam odgovornost. Neprikladno je da deca promovišu predmete koji nemaju nikakve veze sa njima. Koliko god bih ponekad želeo da svojim radom izazovem razmišljanje, NIKADA to ne bih namerno uradio sa tako strašnom temom kao što je zlostavljanje dece, koje osuđujem – napisao je on.
 

 

makonda-tracker