luksuz za svaki dan

Košta neuporedivo manje, a efekat je sličan: Ovo je JEDINA TORBA koja bi mogla da nadmaši "birkinku"

0

U poslednje vreme slavne trendseterke sve češće nose ovu verziju tote tašne za obavljanje svakodnevnih obaveza, a u nju staje baš sve što može da vam zatreba i zadržava se šik izgled

Dženifer Lorens viđena je u Njujorku na snimanju jedne reklame s torbom za koju kažu da bi mogla da zameni 'birkinku'
Dženifer Lorens viđena je u Njujorku na snimanju jedne reklame s torbom za koju kažu da bi mogla da zameni "birkinku"foto: Fernando Ramales / BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia

Već decenijama najbolje odevene žene sveta kao torbu za svaki dan –praktičan model u koji staje sve što može da im zatreba, a izgleda vrlo otmeno – biraju legendarnu Hermès Birkin.


Dženifer Lopez, Viktorija Bekam, En Hetavej i druge uticajne žene u svetu mode imaju obožavanu "birkinku" u svim veličinama i bojama, a sada se pojavila jedna koja bi mogla da joj "stane na crtu".


Glumice Meri Kejt i Ešli Olsen, zaljubljenice u modu koje su pokrenule sopstveni brend The Row, i same su već dugo fanovi ove tašne, pa ne čudi što su odlučile da obogate sopstvenu ponudu sličnim modelom torbe.

Tako je nastala Margaux, tašna za koju kažu da može da se uporedi s "birkinkom"!

 


Toliko je popularna da je gotovo uvek rasprodata, a do sada smo je videli u rukama Zoe Kravic, El Fening, Rouzi Hantington Vajtli, Dženifer Lorens...

 

Torba slična "birkinki", ali povoljnija


Torba Margaux je, otkako je prvi put predstavljena, dobila mnogo varijanti, pa je tako sada dostupna u četiri veličine, zatim od prevrnute kože, mekane kože i kombinacije kože i platna, kao i u mnogo boja: crnoj, moke, konjaka, narandžastoj, slonovače, mornarskoplavoj... Najpopularnija opcija je tamnobraon tašna izrađena od antilop teleće kože.

 

Ova tašna ima tote oblik i postala je tako prepoznatljiva da joj nije potreban logo, a Vogue je u novembru 2023. pisao da joj je cena u tom trenutku iznosila 3.240 funti, što iznosi nešto više od 3.760 evra.

 

Naravno, za veće modele potrebno je i više novca, ali je ova praktičan i elegantan aksesoar u svakom slučaju povoljniji od Hermès Birkin. Iako je i dalje prilično luksuzan i ekskluzivan, naravno.


Torba Margaux brenda The Row je tako "uspešna" jer savršeno zadovoljava želju kupaca za izvanrednim svakodnevnim komadima – rekla je za Vogue Libi Pejdž, direktorka tržišta u kući Net-a-Porter.

 


Sestre Olsen ranije su rekle za britanski Vogue da su želele da otkriju hoće li se nešto što je očigledno kvalitetno prodavati dobro ako nema logotip ili ime brenda, a u tome su uspele. Njihova tajna je to što su osluškivale potrebe svojih klijentkinja i žene ih usmeravaju u njihovom radu.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ksenia (@wustova)


Srećna sam što sam bliska s tim ženama, one zaista diktiraju gde idemo iz sezone u sezonu – istakla je Meri Kejt Olsen. – Kad dizajniramo, dizajniramo za određene klijente... Razumemo kako izgleda njihov dan, kada i gde putuju.

 

* Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.

 

BONUS VIDEO

Balenciaga torba sa rukavicom

 

makonda-tracker