Rasprodaja, akcija, snižena cena - sve ove reči privlače mnoge dame. Ipak, istina je malo drugačija.
#1 Ono što je na akciji razbacano je sa razlogom
Primetili ste da ispod reči rasprodaja stoji gomila razbacane garderobe. Ovo je postavljeno sa razlogom, kako bi mušterija bila srećna kada konačno nađe nešto po svojoj meri u gomili haosa.
#2 Razlika u veličinama može biti ogromna
U zavisnosti od brenda, različite radnje imaju različite merne skale. Tako da, ukoliko vam se dešava da vam veličina S u jednoj radnji savršeno odgovara, to ne mora da znači da na drugom mestu možete kupiti haljinu ili majicu u istoj veličini. Takođe, razlike između dva broja mogu biti veoma velike, te je poželjno da svaku stvar probate pre nego što posegnete za novčanik.
Nastavak pročitajte na sledećoj strani
#3 Rasprodaja ne štedi novac
Često vam se dešava da na rasprodajama kupite stvari koje i niste želeli, jer mnogi ne mogu da odole iskušenju. Ipak, neke radnje često podignu cenu i pre rasprodaje, tako da vam ovaj artikal neće uštedeti novac.
Povodom proslave punoletstva serije Seks i grad: 10 nezaboravnih bjuti lekcija (GIF)
#4 Loš kvalitet
Naši roditelji imaju garderobu koja i dalje traje. Međutim, današnja garderoba je toliko lošeg kvaliteta da jedva izdrži jednu sezonu. Ovo nije bez razloga - odeća se brzo pravi, brzo se haba i košta jeftinije kako bismo je češće kupovali.
Nastavak pročitajte na sledećoj strani
#5 Saradnja sa dizajnerom ne garantuje kvalitet
Veliki brendovi često prodaju garderobu koja je nastala u saradnji sa velikim svetskim dizajnerima. Na taj način ubeđuju mušterije da kupuju ekskluzivnu garderobu.
Modni promašaji kojima nema pomoći: Greške u oblačenju zbog kojih izgledate deblje (FOTO)
Ipak, istina je malo drugačija, jer jedino što je ekskluzivno u ovom slučaju jeste činjenica da je to ograničena serija, dok je kvalitet ove garderobe potpuno isti kao i kod ostalih odevnih komada.