Ana Anđelić je Srpkinja koju je Forbs svrstao u najuticajnije žene u marketingu.
Beograđanka Ana Anđelić napravila je veliki uspeh u svetu mode, a Forbs ju je proglasio jednom od najuticajnijih žena u marketingu te se tako našla na prestižnoj "CMO Next listi" 2018. godine.
Isto tako, Guardian ju je uvrstio među 10 najboljih digitalnih stratega na svetu.
Početkom novembra modna kompanija Esprit je Anu Anđelić imenovala za glavnu direktorku brenda na globalnom nivou, sa kancelarijom u kreativnom i dizajnerskom sedištu kompanije u Njujorku.
Ko je Ana Anđelić?
Ona je doktorka nauka iz oblasti sociologije koje je završila na Univerzitetu Kolumbija. Ima više od 15 godina iskustva u vrhunskim svetskim advertajzing agencijama i u vođenju luksuznih brendova.
Do sada je objavila mnogo autorskih tekstova, a uz to i javno nastupa i piše kolumne.
Kako kaže, iako dosta radi, to joj uopšte ne pada teško jer radi ono što voli.
– Mnogo radim! Zavisi šta se dešava, ali cilj mi je da imam radni dan koji brzo prođe zato što me to što radim zanima i zabavlja – rekla je jednom prilikom za portal Zadovoljna.
Ana Anđelić je prošle godine objavila i knjigu "The Business of Aspiration", koja istražuje promene društvenog, kulturnog i ekološkog kapitala koji potrošači i brendovi stiču.
Pre trenutne funkcije, dugo je bila glavni direktor marketinga u "Banana Republic", čuvenom američkom prodajnom lancu koji se bavi prodajom luskuzne odeće i aksesoara, a pre toga je radila i sa brendovima kao što su LVMH, Mansur Gavriel, Rebbeca Minkoff, Olivia Palermo, Sergio Rossi, Loewe, Topshop, Moet Hennessy, Tom Ford, Toyota, Belvedere...
Oduvek je bila vođena svojim interesovanjima.
– Volela bih da imam da podelim herojsku priču od početka do kraja, ali istina je u tome da sam uvek bila vođena onim što me zanima i veličinom izazova (što veći – to bolje) i da su se ta motivacija i ti izazovi povezali u karijeru.
Kada su je pitali šta je to što ju je izdvojilo od drugih, rekla je:
– Samopouzdanje i netipično iskustvo koje kombinuje akademski trening (doktorat iz sociologije) i profesionalni rad prvo u advertajzing agencijama, a onda brendovima. I činjenica da stalno otvaram nova vrata i radim u novim oblastima.
Kako je učestala priča da se žene neretko odreknu nečega zbog svoje karijer, Ana kaže da to nije tako u njenom slučaju.
–Ne verujem u odricanje. Upravo suprotno, gledam da mi život bude ispunjen na svim poljima.
Kako bi napunila baterije i odmorila se nakon od posla, Ana slobodno vreme provodi čitajući, razmišljajući, idući na masaže i trenirajući, i to uz jutjub senzaciju Trejsi Anderson.