Od kolaboracije Apple i Hermes, pa sve do Balenciage i Guccija, čije su revije postale viralne. I taman kad smo pomislili da nas više ništa ne može iznenaditi, osvanula je vest da je luksuzna marka automobila Ferrari izbacila svoju prvu modnu kolekciju za proleće 2022.
Da, dobro ste pročitali - Ferrari je zvanično ušao u carstvo mode sa kolekcijom inspirisanom superautomobilima. Revija je prikazana u rodnom gradu ovog brenda - u Maranelu u Italiji, sa čak 52 modela. Modna pista simbolično je bila u duhu pokretne trake na kojoj se proizvode automobili, a iza svega stoji kreativni direktor i bivši Armanijev dizajner Roko Janone.
Kolekcija uključuje tkanine poput karbonskih vlakana i odaje počast Ferrarijevom prepoznatljivom vizuelnom identitetu i savršenoj silueti, bilo da su u pitanju automobili ili modni komadi. U skladu s tim, tu je i logo brenda koji se prožima na kaputima, košuljama, haljinama, kaiševima, čarapama... ali i upečatljive boje - crvena, crna, žuta.
Govoreći o novoj kolekciji, Roko je istakao: ''Naš target nisu samo ljudi koji kupuju Ferrari, već i oni koji imaju svest o marki i njenim vrednostima. Ferrari nikada nije bila nostalgična kompanija, uvek smo bili spremni da ugrabimo duh sadašnjosti i pogledamo u budućnost''. Dizajner je kolekciju opisao kao ''fluidnu'', nudeći opseg veličina od XXXS do XXXL.
Ovaj brend ima ambiciozan cilj da njihov modni ogranak u narednih 10 godina donosi 10% dobiti. Kolekcija za proleće 2022. prodavaće se online, ali i u zvaničnim sedištima kompanije - Maranelu, Milanu i Rimu.