icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

ZDRAVE NAVIKE

Osluškujte svoje telo: 7 moćnih namirnica koje će vam pomoći da snizite krvni PRITISAK — u rekordnom roku

Ukoliko ste posetili lekara, na vama je da budete odgovorni prema zdravlju, a alternativna pomoć nije zanemarljiva.

foto: Shutterstock
foto: Shutterstock

Najčešći uzroci hipertenzije su nezdrav način ishrane, visok unos soli, nedostatak aerobnih vežbi, stres, kontracepcijske pilule, protiv bolova, bolesti bubrega - nadbubrežne bolesti, genetske predispozicije koje ipak možemo kontrolisati na prirodan način.

 

Mi vam donosimo one koji će vam pomoći na veoma brz i lak način.

 

Limun 

 

Limun ce snižava visok krvni pritisak već za nekoliko dana redovnog konzumiranja. Vitamin C je antioksidans koji pomaže neutralizovati štetne učinke slobodnih radikala.

 

Jednostavno popite čašu tople vode sa sokom od pola limuna.

 

Vitamin C, Limun
foto: Gargonia/Shutterstock

Semenke lubenice

 

Lubenica semenke sadrže spoj nazvan cucurbocitrin, koji podstiče cirkulaciju. U isto vreme, pomažu pri radu bubrega. Smanjuju krvni pritisak, ali i sprečavaju artritis.

 

Dodajte dve kašike sušenih semenki lubenice na jednu šolju ključale. Procediti nakon pola sata.

 

Lubenica
foto: Shutterstock

 Beli luk

 

Nekoliko je studija pokazalo da je snižavanje krvnog pritiska pomoću belog luka efikasno rešenje.Mleveni beli luk  stvara sumporovodik, spoj koji podstiče dobar protok krvi, smanjuje pritisak na srce.

 

Beli luk
foto: Shutterstock/Morinka

 

Banana 

 

Banane su jedan plod koji ljudi s visokim krvnim pritiskom mogu jesti redovovno. Banane su bogat izvor kalijuma, koji smanjuje učinak natrijuma.

 

Banana
foto: Shuterstock

 

Celer

 

Visoka razina fitokemijskom 3-N-butylphthalide prisutan u celeru uveliko pomaže kontrolisati visok krvni pritisak.

 

U isto vreme, to može smanjiti stres, te jedine jednu stabljiku celera uz času vode.

 

Celer, zdrava hrana
foto: Profimedia

 

Kokosova voda

 

Studija objavljena 2005. godine u "West Indian Medical Journalu"  pokazala da je kokosova voda  bogata kalijumom, magnezijem i vitaminom C, te može pomoći u smanjivanju pritiska. Uz kokosovu vodu, takođe možete koristiti kokosovo ulje pri kuvanju.

 

kokos, kokosovo ulje
foto: Profimedia

 

Med 

 

Biljni med, poput livadskog i bagremovog će vam pomoći kod tegoba sa pritiskom, te je najbolje pomešati jednu kašićicu meda sa rendanim đumbirom.

 

med, med i limun, limun i med, melem od meda
foto: Shutterstock