icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

IMA REŠENJA

NA NOVOGODIŠNJOJ TRPEZI UVEK SE NAĐU SARME, PEĆENJE, RUSKA I MIMOZA SALATA: Nutricionista otkriva kako da se ne ugojite

Podeli:

Morate kombinovati namirnice, kako biste napravili balans

foto: Shutterstock
foto: Shutterstock

Sarma, pečenje i ruska salata neizbežni su deo skoro svake praznične trpeze u našoj zemlji.

 

"Znamo da smo preterali kada smo hranu loše iskombinovali. Ako bismo rusku salatu jeli u ujutru, bila bi mnogo zdravija. Najgore je kada se ovo jelo kombinuje sa pečenjem. Sarma nije problem, posebno što može i da se napravi bez pirinča ili možemo da je jedemo bez hleba", rekao je nutricionista Đorđe Pejčić koji je napravio sledeći izbor:

 

"Između sarme i pečenja, birao bih sarmu. Ali ako je pečenje već na trpezi, treba ga jesti sa većom količinom salate. Na primer, sa kupus salatom".

 

pečenje, prasetina, praseće meso
foto: Shutterstock

Napomenuo da sarmu, pečenje i rusku salatu, uz pridržavanje pomenutih saveta, ne treba izbegavati.

 

"Više se plašim lajt proizvoda sa manjim procentom mlečnih masti, a koji imaju više šećera. To je veći problem", istakao je za za TV Prva.

 

Kada prođu praznici, treba se odmah vratiti zdravom načinu ishrane, pa striktno i odmah uraditi detoks - čorbama od povrća, potažima, sa dosta tečnosti i izbacivanjem namirnica bogatih zasićenim mastima i mlečnih proizvoda.

 

 

 

 

 

 

 

Inicijalizacija u toku...