icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

(video)

TRAJE TRI MINUTA, PRILAGOĐENA SVIM STAROSNIM DOBIMA: Kratka pilates vežba za skidanje masnih naslaga (sa bokova i leđa)

Podeli:

Vežbe koje podstiču skidanje masnih naslaga na leđima, ispod ruku i sa bokova! Potrebno vam je 2 minuta...

foto: Profimedia
foto: Profimedia

Masne naslage na bokovima i leđima, naročito u predelu kukova i iza pazuha, često je najteže skinuti i izgubiti, ćak iako ste fizički aktivni, piše Lovesensa.

 

Pilates sadrži vežbe za razne delove tel koje želite da oblikujete, izdužite mišiće i rešite se masnih naslaga.

 

Sjajna stvar je što pilates vežbe ne zahtevaju visoko intezivan trening i možete ih često raditi bez ikakvih rekvizita.

 

Prilagođene su za sva starosna doba, a za nekoliko nedelja mogu dati prve rezultate.

 

Predstavljamo vam kratak pilates trening sertifikovane pilates i joga instruktorke Ejmi Njuman, koja vam u nekoliko vežbi pokazuje kako da se najefikasnije rešite masnih naslaga sa gornjeg i lumbalnog dela leđa.

 

Ako ne volite dugo vežbanje ili nemate vremena, ove vežbe možete uraditi od po 3 minuta nekoliko puta dnevno.

 

Pratite uputstva u video-prilogu!

 

 

Inicijalizacija u toku...