icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

veoma je lako

VEĆINA ŽENA ŽELI DA OSLABI, ALI VI IMATE OBRNUT PROBLEM? Uz ova četiri saveta možete dobiti na kilaži na zdrav način!

Podeli:

Postanite zadovoljni svojim telom.

foto: Shutterstock
foto: Shutterstock

Dok mnoge žene ne mogu da izgube višak kilograma, postoje one koje ne mogu da se ugoje. Uprkos obilnim obrocima, bore se za svaki kilogram.

Svuda možemo naći uputstva o neverovatnim dijetama koje pomažu da izgubimo višak kilograma, ali kada je u pitanju debljanje, stvar je malo teža.

Ovih 4 saveta će vam pomoći da dobijete obline o kojima sanjate:

 

Popravite apetit

 

Apetit možete popraviti uz nekoliko trikova. Pre svakog obroka popijte čašu soka – jabukovo sirće sa malo šećera. Umesto soka možete pojesti nekoliko mandarina, jabuku ili grejp. Ovo voće će probuditi vaš apetit.

 

foto: Shutterstock

Pijte vodu

 

Pokušajte da tokom dana popijete najmanje jedan litar vode. Voda učestvuje u raspodeli hranljivih materija po celom telu. Nestašica vode u organizmu može izazvati nagli pad težine.

 

Obratite pažnju na kvalitet obroka

 

Možete jesti puno, ali ako se vaši obroci sastoje od brze hrane i nezdravih grickalica, nećete izgraditi mišićnu masu. Zamenite štetnu hranu zdravim namirnicama. Jedite hranu od žitarica i dosta voća. Kombinujte proteine sa ugljenim hidratima.

 

Fizička aktivnost

 

Svakodnevni trening će vam omogućiti da brzo izgradite mišiće. Zapamtite da trening ne mora da bude intenzivan i težak, već da je izuzetno važno da se redovno obavlja.

 

 

Inicijalizacija u toku...