Mnogi govore da mora da postoji nešto što Jevrejima daje oreol uspešnosti u poslu. Često to ljudi nazivaju jevrejskim lobijem, gde se podrazumeva da Jevrejin Jevrejinu u poslu pomaže i daje mu veću mogućnost nego drugim partnerima. Takve tvrdnje su više domen mašte i predubeđenja, a suština je u jevrejskom receptu poslovanja. Boraveći u Tel-Avivu u porodici Majkla Štrausa, koji je na čelu porodične korporacije, Mira Adanja-Polak saznala je nešto o tom receptu. Porodična fabrika hrane nastala kao prva na prostorima Izraela zadržala je višegodišnji primat, a to nije bilo lako u ekspanziji mnogih domaćih i inostranih kompanija. Poznati po proizvodnji mleka, mlečnih proizvoda, maslinovog ulja, čokolade, kafe mnogima u svojoj zemlji i u svetu pretstavljaju uzor u kvalitetu i dugoročnosti. Gde je taj recept? On se ne sastoji samo u postulatima već i u načinu mišljenja kada se jedan posao razvija. Majkl Štraus objašnjava to kroz svoju životnu priču. On ne veruje u nagla bogaćenja i smatra da je mnogo teže zadržati kapital nego ga stvoriti. Objašnjava svoj metod rada i svoj princip oslanjanja na stručne saradnike.
Emisija koja daje atmosferu poslovanja u Izraelu je u isto vreme kratak kurs za biznismene koji im može pomoći u rešavanju često ishitrenih odluka. Ovih dana stigla je i vest da je britanski list Financial Times stavio Ofru Štraus na 16. mesto najuspešnijih poslovnih žena u svetu za poslovanje firme koja je od farme samo sa dve krave postala multinacionalna kompanija prisutna u 20 zemalja sa 20 hiljada zaposlenih i prihodom od 1.6 milijardi dolara u 2009 godini.