Technotise - Edit i ja otvara Cinema City

0
Futuristički, animirani film Technotise - Edit i ja, autora Alekse Gajića, otvoriće Internacionalni festival filma i medija Cinema City, u subotu šestog juna u 20 časova, u velikoj sali Srpskog narodnog pozorišta u Novom Sadu
foto: promo
foto: promo

Srpska kinematografija konačno je dobila futuristički film fantastične animacije koji nam predstavlja Aleksa Gajić. Upoznajte Beograd 2074. i Edit koja u svetu budućnosti pokušava da reši probleme jedne obične devojke. Neobični događaji otkrivaju uzbudljivi svet naučne fantastike!

Nakon šestogodišnjeg rada za francusku strip izdavačku kuću, i preko 300 nacrtanih tabli, Aleksa Gajić je odlučio da pokrene svoje likove u animiranom filmu koji će pokušati da odgovori na sve izazove koje pred sebe postavlja akciona naučno-fantastična priča u budućnosti. Technotise – Edit i ja rađen je u maniru savremenih svetskih animiranih filmova, produkt je četiri vrste animacije (klasične 2D, 3D, vektorske i kolažne) a uzor filma bile su japanske anime. Glasove animiranim junacima pozajmljuju Petar Kralj, Seka Sabljić, Srđan Todorović, Sanda Knežević, Marija Karan, Boris Milivojević, Nikola Đuričko i Nebojša Glogovac, a izuzetnu muziku za film uradili su Boris Furduj i Slobodan Štrumberger.

Priča filma prati Edit, prosečnu devojku, koja živi i studira u Beogradu 2074. Volonterski radi u istraživačkom centru, gde neguje Abela, autističnog matematičkog genija, koji, nakon otkrića formule koja objedinjuje sve energije na Zemlji, potpuno prekida komunikaciju sa svetom oko sebe. Da bi povećala svoje intelektualne kapacitete, usled problema na fakultetu, Edit ugrađuje čip sumnjivog porekla. Kada sticajem okolnosti vidi grafikon misteriozne formule, njen čip postaje svestan samog sebe, i počinje da se razvija mentalno, potom i fizički u Editinu paralelnu ličnost -Edija... Edit i Edi shvataju da će iz svega moći da izađe samo jedan pobednik...

- Pošto sam 1998. kao diplomski rad na Fakultetu primenjenih umetnosti završio strip Technotise (koji je dve godine kasnije bio i objavljen), primetio sam da čitaoci pozitivno reaguju na prizore beogradskih zgrada na koje su dodavani raznovrsni futuristički arhitektonski elementi. Ta prepoznatljivost je čitaocima pružala utisak ubedljivosti i osećanje da bi se tako nešto u budućnosti zaista moglo videti na ulicama Beograda. To je efekat koji bih želeo da postignem i u ovom filmu - kaže autor filma Aleksa Gajić.

TAGOVI: Cinema city
makonda-tracker