Čuveni prikaz nastao je kada je imala 28 godina
Čuveno umetničko delo koje je postalo zaštitni znak "Columbia Pictures" nastalo je 1992. godine. Taj prikaz videli su milioni ljudi širom sveta, ali retko ko zna kako je on nastao.
Model je Dženifer Dženi Džozef ponela je titulu najgledanijeg, a najnepoznatijeg modela koji je svet ikada imao. Ona je postala personifikacija Amerike, obučena u haljinu dok drži baklju na vrhu postolja i neko koga ste sigurno videli na velikom broju uvodnih špica poznatih američkih filmskih ostvarenja.
Čuveno delo nastao je kao logo za filmsku produkcijsku kuću, a tog trenutka kad je stala pred objektiv fotoaparata Dženi nije ni sanjala šta će joj to doneti.
Fotograf Majkl Deas koji je radio za produkcijsku kuću tražio je savršenu ženu koju će koristiti kao svoju muzu za umetničko delo. On je želeo da napravi fotografiju za Columbia Pictures koja bi bila njihov novi logo. Sve se odigralo 1992. godine i to je bila velika prekretnica u životu ove danas najgledanije manekenke.
Umetnik je objasnio da je intervjuisao nekoliko modela, ali niko nije bio u pravu - sve dok nije upoznao Dženi.
Dženi Džozef je imala 28 godina u vreme kada je pozirala Deasu.
Deas je upoznao Dženi preko zajedničkog prijatelja u vreme kada je radila kao grafička dizajnerka u poznatoj kompaniji.
- Imam pravu osobu za tebe, a ona radi ovde u novinama - rekao mu je prijatelj.
- I bio sam kao optimističan, a onda sam video Dženi i pomislio "Ona je ta" - objasnio je Deas.
Bila je to ljubav na prvi pogled, tolika da je Deas poželeo da odmah počne, pa je zamolio Dženi da mu pomogne na njenoj pauzi za ručak.
Dženi je bukvalno samo zgrabila čaršav, omotala ga oko sebe, a zatim podigla lampu u kancelariji kako bi Deas mogao da dobije svoju inspiraciju odmah i tu.
- Dakle, upravo su kada je došlo vreme ručka omotali su čaršav oko mene i uperili u nju običnu malu stonu lampu - rekla je ona u jednom intervjuu.
- Samo sam taj čaršav obmotala i uradili smo to sa sijalicom.
Džozef je u to vreme bila trudna i sa ponosom kaže da njena ćerka može da tvrdi da je i ona bila tamo.
Iako njeno iskustvo u modeliranju sa Deasom predstavlja prvi i poslednji put kada je profesionalno pozirala bio je to trenutak koji je zauvek promenio njen život.
Nakon što je Deas odneo svoj nacrt u kancelariji, proveo je dva meseca dan i noć dovršavajući ovoj umetnički prikaz kako bi izgledao kao danas.
Columbia Pictures koristi redizajniranu fotografiju Majkla Disa za svoj logo već 20 godina.
- Nikad ne znate kako se putevi ukrštaju i šta može proisteći iz kog događaja. Uvek kažem svojoj deci ako nešto dođe, imate priliku samo idite, znate - dodala je Džozef.