Diva džez muzike, žena koja je svojim vokalnim sposobnostima obarala sa nogu svetske zvaničnike i muzičke zvezde, Nada Pavlović, vratila se nakon decenije medijskog ćutanja na javnu scenu hitom Uzmi ili ostavi koju je snimila u duetu sa grupom Flamingos.
Ova dama koja je nekada važila za najperspektivniji ženski glas sa ovih prostora, a danas sa ponosom nosi titilu legende beogradskih džez klubova, celoga života želela je samo najbolje za svoje najmilije, a sebe je stavljala u drugi plan. Kada je prvi put osetila čari majčinske ljubavi, shvatila je da ništa ne može da zameni taj osećaj.
- U vreme kada sam se u Prištini prvi put srela sa džez muzikom i počela njome profesionalno da se bavim, iskrsla mi je prilika da odem i da nastupam u američkim bazama stacioniranim u Nemačkoj. Iako sam tada bila maloletna, uspela sam da dobijem pasoš i otputujem tamo, i tada se moj život potpuno promenio. Na tim nastupima upoznala sam Džozefin Bejker, koja je imala svoj šou u Norveškoj. Jako sam joj se svidela i ona mi je pružila priliku da počnem da nastupam u tom šou. Bila je to trupa najtalentovanijih igrača i pevača iz celog sveta, koji su putovali i nastupali u svim metropolama Evrope. Bila sam vrlo mlada, zaljubila sam se u kolegu iz trupe, udala i ostala u drugom stanju. Iako sam imala samo dvadeset godina, odlučila sam da stavim tačku na evropsku karijeru, jer su se moji prioriteti promenili – započinje priču Nada.
Nakon devet meseci pevačica na svet donosi ćerku Kristinu, posle čega u Oslu provodi još nekoliko godina. Pošto u stranoj zemlji nije imala nikog da joj pomogne oko deteta, a nije mogla ni da nastavi da gradi karijeru, Nada je odlučila da se vrati u Beograd i započne novo poglavlje u svom životu.
- Kada sam se vratila u Beograd, zatekla sam jedno konfuzno stanje, koje nikako nisam mogla da razumem. Scenom su vladale neke nove muzičke zvezde i za mene nije bilo mesta ni na televiziji, ni na koncertima. Ubrzo zatim rodila sam i sina Aleksandra, a sama sa dvoje male dece stvarno nisam mogla da se pronađem u svetu u kom su vladali razni klanovi. Svi pevači nastupali su na festivalima, a ja nikada nisam bila iz tog filma i nisam želela da se takmičim - otkriva umetnica koja nikada nije bila previše ambiciozna.
Početkom sedamdesetih otvara se hotel Jugoslavija, gde ova temperamentna umetnica dobija angažman i priliku da zaradi novac za život svojih najmilijih.
- Na ovom divnom mestu provela sam jako lepe noći. Razni su ljudi tu dolazili da slušaju džez, evergrin i šlagere. Upoznavala sam mnoge zvezde, poput Ele Fidžerald, kao i svetske zvaničnike, a neki od njih nudili su mi da sarađujemo, što sam uvek odbijala zbog svojih roditeljskih obaveza – bez žaljenja kaže pevačica.
Tokom burnih devedesetih Nada Pavlović pevala je u Reci, koja u to vreme postala nezaobilazno mesto beogradskog noćnog života.
- Nikada se nisam pokajala što nisam bila karijerista. Kad pogledam svoja dva anđela, koji danas imaju izgrađene živote, shvatam koliko sam u stvari uspela u životu - završava Nada koja i u novom milenijumu nastupa na prestižnim mestima u srpskoj prestonici.
Aleksandra Dimitrijević