Među njima su kompozicije U lijepom starom gradu Višegradu, Dobro jutro, moj bekrijo, Nema ljepše djevojke, Sliku tvoju ljubim, Volem diku, U ranu zoru... Kultni lik muzičke scene sa ovih prostora otkrio je u ekskluzivnom intervjuu za Dnevni avaz čime se trenutno bavi, ali i o razlozima zašto obrade narodnih pesama postavlja na YouTube.
- Od više od 300 pesama 80 odsto su narodne. Najvažnije mi je to što ovo niko pre nije napravio. Meni je trebalo za taj projekat 20-30 godina, to su dva agregatna stanja, kao struja od 110 i 220 volti. Ono što sam počeo šezdesetih godina je muzika na ritam, a narodna je ili na drugom ritmu ili bez ritma. E, sad, meni je najveći problem bio kako da to prebacim iz jednog u drugo stanje.
Internet mi je mnogo pomogao, znao sam 90 odsto tih pesama manje-više, ali dosta je sitnica i dobro ti dođe. Nema nikakvog cilja. Naprosto mi je drago kada se relaksiram, kada oči umorim književnošću, da, onda, malo čujem nešto što mi se dopada – ispričao je Štulić koji je rekao i zašto ne postavlja svoje nove autorske pesme.
- One nisu za YouTube. To je privatna stvar. I ovo je privatna stvar, ali na kraju krajeva, ne živi čovek na Marsu i to je jedan kompromis, pola-pola – kaže Džoni koji ne planira ni objavljivanje pesma na CD-u, a na pitanje da li prati koliko ima pregleda na ovom popularnom sajtu kaže:
- Mogu na prste ruke nabrojati, a meni nije ni stalo. Ako već nešto radiš, onda, verovatno, nešto i zbog sebe radiš. Meni to ne znači ništa preko toga. I da ne radim zbog sebe, neki sud o nečemu postoji – dosledan je ovaj legendarni muzičar koji se godinama unazad bavi prevodilaštvom u gradiću Houten u Holandiji gde živi, a otkrio je šta sada proučava.
- Kraljevića Marka. To je kraj 14. veka. Dosta stvari tu ne štima. Narodne pesme sigurno nose dosta toga, ali o njemu se ne zna ništa osim da se ženio i da je ponovo menjao drugu ženu za prvu te da je poginuo 1395. Najvažnija stvar su dubrovački arhivi, jer je u to vreme Dubrovnik bio najpouzdaniji bankarski grad. Eto, to me zanima... - otkriva Džoni.